Numer oferty: StPr/25/2342
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Plac Grunwaldzki 8/10, 40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rejestrów wewnętrznych aktów normatywnych (uchwał, zarządzeń) oraz innych rejestrów obowiązujących w Spółce;
2. Prowadzenie centralnego rejestru umów, pełnomocnictw i upoważnień;
3. Redagowanie pism, treści pełnomocnictw, uczestnictwo w redagowaniu umów;
4. Opracowywanie projektów regulaminów, uchwał, zarządzeń;
5. Przygotowywanie dokumentów na posiedzenia Zarządu, narady;
6. Koordynacja systemu obiegu dokumentów.
- Godziny pracy: 6:30-14:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 6200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Komunikatywność
- Uczciwość
- Odpowiedzialność
- Rzetelność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie (mile widziane osoby będące studentkami/studentami wydziału prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność sprawnego i terminowego zarządzania powierzonymi sprawami. Wymagana dokładność i dbałość o wysoką jakość wykonywanych zadań. Wymagana podstawowa znajomość przepisów prawnych regulujących prawne funkcjonowanie spółek (w tym m.in. zasad reprezentacji, mandatów i kadencji). Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: HALDEX SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 6340128713
REGON: 000025141
Krótki opis działalności gospodarczej: ODZYSK SUROWCÓW Z MATERIAŁÓW SEGREGOWANYCH. WYDOBYWANIE WĘGLA KAMIENNEGO.
Adres www: www.haldex.com.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Małgorzata Wiencek Dominika Koch
E-mail: rekrutacja@haldex.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja@haldex.com.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail.