Numer oferty: StPr/25/10607
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
1. Bierze udział w procesie zakupu materiałów, usług, robót budowlanych na potrzeby Inspektoratu zgodnie z procedurami ustawy zamówień publicznych oraz procedurami wewnętrznymi (wyszukiwanie firm, wysyłanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert, analiza ofert, przedstawienie propozycji najkorzystniejszej oferty).
2. Przygotowuje i prowadzi postępowania przetargowe zgodnie z ustawą pzp, w tym tworzy dokumentację przetargową m.in. opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wzorów umów.
3. Przygotowuje dokumentację w celu publikacji na BIP i stronie internetowej zamawiającego dotyczącej postępowań m.in. na podstawie ustawy pzp.
4. Bierze udział w pracach komisji przetargowych w tym: współpracuje z członkami komisji przetargowej oraz osobami
wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie
propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia.
5. Sporządza projekty dokumentów związanych z procesem zakupów m.in. wnioski na wydatkowanie, protokoły z wyboru wykonawcy, zapytania ofertowe, przygotowuje projekty umów cywilnoprawnych. Przygotowuje projekty regulaminów wewnętrznych oraz zarządzeń dotyczących postępowań o udzielanie zamówień publicznych w tym powołania Komisji Przetargowej.
6. Prowadzi komunikację Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji
postępowania w zakresie formalnoprawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania.
7. Przygotowuje projekty odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ. Ustala kryteria wyboru oraz ocenia oferty.
8. Weryfikuje prawidłowość oraz kompletność dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w
odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy pzp.
9. Przygotowuje i prowadzi czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem
systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych.
10. Przygotowuje Plan postępowań z zamówień publicznych, sprawozdania oraz informacje kwartalne z zakresu zamówień publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 17.11.2025
Data zakończenia: 16.11.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 001,15 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy (po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem odpracowania czasu wolnego),
- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5% do 20% wynagrodzenia),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastkę),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne,
- możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
- dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych,
- wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,
- miejsce pracy w bardzo dobrze skomunikowanej okolicy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych co najmniej 5 lat,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego i prawa administracyjnego,
- analityczne i logiczne myślenie,
- umiejętności komunikacyjne i formułowania pism,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- znajomość pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy,
- efektywne zarządzanie czasem pracy,
- rzetelność i terminowość,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych, pod presją czasu i awarii,
- dyspozycyjność,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomosć j. polskiego w stopniu komunikatywnym.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe (prawo, administracja, ekonomia),
- studia podyplomowe związane z zamówieniami publicznymi,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość procedur związanych z wdrażaniem programów UE.
Dodatkowe informacje:
- jeśli kandydat zakwalifikuje się do kolejnego etapu, zostanie o tym powiadomiony mailowo (lub telefonicznie jeżeli nie podał adresu e-mail),
- jeśli kandydat składa ofertę elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia powinien dołączyć w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną kandydat zostanie poproszony o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu),
- jeśli kandydat składa dokumenty elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną zostanie poproszony o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu),
- oświadczenia należy podpisać odręcznie i wstawić datę ich sporządzenia,
- oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną zniszczone po 3 miesiącach od zakończenia naboru,
- oferty otrzymane po terminie nie zostaną rozpatrzone. Dotyczy to też uzupełniania ofert,
- kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia,
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego,
- należy przesłać jedynie te dokumenty, których pracodawca wymaga lub zaleca,
- złożone dokumenty zostaną zweryfikowane pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracodawca planuje następujące metody/techniki naboru:
- weryfikacja formalna ofert kandydatów,
- sprawdzian wiedzy (opcjonalnie),
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
należy aplikować do 3 listopada 2025 (decyduje data wpływu oferty do urzędu):
- w formie papierowej na adres: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa Sekretariat pok. 212 z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: Oferta pracy BA,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), e-Doręczenia: AE:PL-60373-42583-JDJGI-23 lub pocztą elektroniczną w formie skanów dokumentów na adres: kadry_warszawa@wiih.org.pl.
Dokumenty przesłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP
Pracodawca zaprasza również do kontaktu telefonicznego: 22 826-12-19 lub mailowego na adres: kadry_warszawa@wiih.org.pl
Aplikujący, oświadcza, że znana mu jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Śródmieście
Godziny pracy: 8:15-16:15
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronach:
https://bip.wiih.org.pl/ogloszenia-o-prace/
https://nabory.kprm.gov.pl/
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W WARSZAWIE
NIP: 5251576450
REGON: 000136946
Krótki opis działalności gospodarczej: kontrola placówek handlowych,usługowych i gastronomicznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 826 12 19
E-mail: kadry_warszawa@wiih.org.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
należy aplikować do 3 listopada 2025 (decyduje data wpływu oferty do urzędu):
- w formie papierowej na adres: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa Sekretariat pok. 212 z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: Oferta pracy BA,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), e-Doręczenia: AE:PL-60373-42583-JDJGI-23 lub pocztą elektroniczną w formie skanów dokumentów na adres: kadry_warszawa@wiih.org.pl.
Dokumenty przesłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP
Pracodawca zaprasza również do kontaktu telefonicznego: 22 826-12-19 lub mailowego na adres: kadry_warszawa@wiih.org.pl
Aplikujący, oświadcza, że znana mu jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronach:
https://bip.wiih.org.pl/ogloszenia-o-prace/
https://nabory.kprm.gov.pl/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - należy aplikować do 3 listopada 2025 (decyduje data wpływu oferty do urzędu):
- w formie papierowej na adres: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa Sekretariat pok. 212 z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: Oferta pracy BA,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), e-Doręczenia: AE:PL-60373-42583-JDJGI-23 lub pocztą elektroniczną w formie skanów dokumentów na adres: kadry_warszawa@wiih.org.pl.
Dokumenty przesłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP
Pracodawca zaprasza również do kontaktu telefonicznego: 22 826-12-19 lub mailowego na adres: kadry_warszawa@wiih.org.pl
Aplikujący, oświadcza, że znana mu jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronach:
https://bip.wiih.org.pl/ogloszenia-o-prace/
https://nabory.kprm.gov.pl/