Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 3 listopada 2025 (poniedziałek)

Kierownik - Reguły, mazowieckie

Data dodania: 2025-10-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0886

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym lub architektonicznym, co najmniej 4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika Referatu
Eksploatacji i Remontów. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego. Przygotowywanie analizy potrzeb zlecanych prac, oraz prowadzenie spraw związanych z remontem eksploatacją oraz bieżącą konserwacją budynków i obiektów tj. placów zabaw, stref rekreacji, boisk będących w zasobach Gminy Michałowice nie wymagających pozwolenia/zgłoszenia na budowę. Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z remontem, eksploatacją i konserwacją inwestycji nie wymagających pozwolenia/zgłoszenia na budowę. Nadzór nad konserwacją oraz eksploatacją agregatów mobilnych stanowiących mienie Gminy. Przygotowywanie projektów umów na projektowanie, wykonawstwo, generalne wykonawstwo robót zgodnie z Regulaminem udzielania Zamówień Publicznych. Przygotowywanie dokumentacji do przetargów i zleceń na realizację zadań z zakresu remontu, eksploatacji i bieżącej konserwacji w tym utrzymania placów zabaw, stref rekreacjii boisk oraz prowadzenie nadzoru technicznego nad realizowanymi zadaniami. Monitorowanie postępów prac, kontrola jakości, weryfikacja zgodności z projektem oraz harmonogramem, a także rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy. Uczestnictwo w odbiorach technicznych zlecanych prac oraz przygotowywanie protokołów odbioru. Opracowywanie materiałów niezbędnych do rozliczania finansowego eksploatacji, bieżącej konserwacji oraz remontów w tym: weryfikacja faktur, sporządzanie protokołów płatności, rozliczanie kosztów oraz przygotowanie dokumentów przejęcia środka trwałego (OT) i przekazania środka trwałego (PT). Systematyczne kompletowanie i gromadzenie dokumentacji technicznej administrowanych obiektów. Prowadzenie spraw remontów, konserwacji oraz bieżącej eksploatacji w zakresie boisk, stref rekreacji oraz placów zabaw. Nadzór nad zlecaniem bieżących prac naprawczych i konserwacyjnych na zainstalowanych instalacjach i urządzeniach w budynkach stanowiących mienie Gminy, a zwłaszcza: utrzymywanie w pełni sprawności wszystkich instalacji, urządzeń i infrastruktury, dokonywanie przeglądów instalacji określonych w lit. a), zakończonych protokołem z pominięciem instalacji bądź urządzeń będących na gwarancji producenta, realizacja zaleceń pokontrolnych wynikających z przeprowadzonych konserwacji i przeglądów, usuwanie powstałych awarii i usterek w obiektach. Nadzór nad administrowaniem budynkami stanowiącymi mienie Gminy, zgodnie z art. 61 Ustawy prawo budowlane, z wyłączeniem gminnych obiektów oświatowych, bibliotek i innych jednostek organizacyjnych gminy oraz Stacji Uzdatniania Wody, a zwłaszcza: prowadzenie książki obiektu i dokonywanie wpisów w książce obiektu budowlanego zgodnie z art. 62 Ustawy prawo budowlane oraz zlecanie przeglądów wynikających z art. 61 Ustawy prawo budowlane i otrzymanych protokołów, zlecanie niezbędnych remontów, aktualizowanie dokumentacji powykonawczej po przeprowadzeniu prac modernizacyjnych, instalacyjnych bądź naprawczych, opracowywanie i aktualizowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla budynków stanowiących mienie Gminy, uczestniczenie w procesie zawierania umów, nadzorowania i odbiorów prac dotyczących zlecanych prac, wykonywanie pozostałych czynności spoczywających na właścicielu bądź zarządcy obiektu opisanych w ustawie Prawo budowlane. Współpraca z pozostałymi komórkami urzędu. Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi zarządzonymi przez Wójta Gminy. Bieżące uaktualnienie informacji na stronie internetowej gminy w zakresie spraw prowadzonych przez Referat. Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników. Umowa o pracę na czas nieokreślony na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Wynagrodzenie od 5040,00 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, oraz ,,wczasy pod gruszą".
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym lub architektonicznym, co najmniej 4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika Referatu Eksploatacji i Remontów. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe: Posiadanie uprawnień budowlanych oraz przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi. Umiejętność obsługi komputera w środowisku Word i Excel oraz innych urządzeń biurowych. Prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych. Umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań, oraz planowania i organizacji pracy. Odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aneta Róg
Nr telefonu: 227702036
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem. Życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu). Dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych). Dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń. Oświadczenie o niekaralności oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oryginał kwestionariusza osobowego. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

opublikowano: 2025-10-20
ostatnia aktualizacja: 2025-10-24
Komentarze
Polityka Prywatności