Numer oferty:  StPr/25/0409
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Pieszyce, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii i rodzaju, archiwizowanie dowodów ksiegowych,  redagowanie pism, sporządzanie dokumentów monitorujących, prowadzenie korespondecji z kontrahentami, urzędami i bankami w sprawach księgowych, sprawdzanie dowodów ksiegowych pod wzgledem formalno - rachunkowym i wyjaśnianie błędów, ewidencjonowanie zadekretowanych dowodów księgowych w systemie finansowo - księgowym
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  20.10.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 4 666 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  asystent do spraw księgowości
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie branżowe, ekonomiczne
 
 
Uprawnienia:
- Obsługa komputera w stopniu podstawowym
 
 
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej:  Działalność rachunkowo-księgowa
Sposób aplikowania:  za pośrednictwem urzędu
Adres:  Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Dorota Matejaszek
Nr telefonu:  748325235 w. 199
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  skierowanie