Numer oferty: StPr/25/1779
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia:
https://bip.rumia.pl/a,44966,rk210292025-nabor-na-wolne-kierownicze-stanowisko-pracy-zastepca-naczelnika-wydzialu-inwestycji-stra.html
1) ogólny nadzór i koordynacja prac w Wydziale podczas nieobecności Naczelnika Wydziału,
2) prowadzenie dokumentacji Wydziału, w tym korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej,
3) prowadzenie kalendarza Wydziału planowanie, przygotowanie i informowanie o spotkaniach z partnerami prywatnymi, organizowanie spotkań wewnętrznych, sporządzanie agend spotkań, przygotowywanie i rozsyłanie zaproszeń,
4) agregacja i przetwarzanie danych dotyczących przedsięwzięć w formule partnerstwa publiczno prywatnego,
5) koordynowanie i nadzorowanie przebiegu prowadzonych przez Gminę wybranych inwestycji, w tym także realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, pod kątem zgodności z planowanym zakresem prac, terminowością oraz realizacją kosztów określonych w zawartych umowach,
6) sprawdzanie projektów umów i wymogów technicznych stanowiących elementy specyfikacji warunków zamówienia, opisów przedmiotów zamówienia, wykonawstwa i warunków realizacji robót inwestycyjnych,
7) koordynacja procesu inwestycyjnego na etapie jego projektowania i realizacji, współpraca z jednostkami właściwymi do oceny i uzgodnień projektów,
8) kontrola bieżącego i końcowego rozliczania zadań inwestycji będących w zakresie Wydziału,
9) koordynacja dokumentów związanych z wnioskami o wydanie decyzji administracyjnych,
10) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi, jak również z innymi organami w zakresie prawidłowej realizacji zadań,
11) czynne uczestnictwo w gminnych wielozadaniowych i międzywydziałowych zespołach roboczych związanych z realizacją zamierzeń inwestycyjnych,
12) udział w komisjach i naradach technicznych,
13) udostępnianie informacji publicznej na zasadach określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej,
14) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia: wg kategorii zaszeregowania
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej czteroletni staż pracy,
7) znajomość przepisów prawa w zakresie:
a) ustawy Prawo budowlane,
b) ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) ustawy o samorządzie gminnym.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe o profilu: budownictwo, inżynieria lądowa, architektura, zarządzanie inwestycjami, administracja, prawo lub pokrewne,
2) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem,
3) co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych na budowie, w biurze projektowym lub w innej pracy związanej z procesem inwestycyjnym,
4) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
5) uprawnienia budowlane lub sanitarne umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru,
6) biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
7) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
8) odporność na stres,
9) umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Rumi
NIP: 5861025464
REGON: 000525257
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7) koncepcja pracy na stanowisku Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji Strategicznych,
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów stosowne oświadczenie o ich spełnieniu.
Wzory dokumentów wymienionych w pkt 6), 7) i 8) dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rumi na stronie: https://bip.rumia.pl/m,1534,dokumenty-do-pobrania.html.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Rumi lub przesłać pocztą na adres Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne kierownicze stanowisko pracy Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji Strategicznych w terminie do dnia 5 listopada 2025 r. włącznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne, zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym, które odbędzie się w siedzibie Urzędu. Jednocześnie kandydaci zostaną poinformowani o planowanym przebiegu spotkania, w tym o wykorzystywanych podczas naboru narzędziach rekrutacyjnych.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.rumia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Rumi.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Klauzula informacyjna, zgodna z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 4.5.2016), stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta