Numer oferty: StPr/25/0549
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Aleja Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Zawieranie, rozliczanie i prowadzenie wszelkich spraw związanych z umowami na:
- obsługę prawną urzędu i zastępstwa procesowe,
- wynajem dystrybutorów i dostawy wody,
- najem budynków, w których siedzibę posiada Urząd Miejski w Jarocinie oraz archiwum zakładowe,
- zarządzanie budynkiem Ratusza.
2.Sporządzanie merytorycznego opisu rachunków, faktur.
3.Współuczestniczenie w uzgadnianiu wydatków wydziału.
4.Prowadzenie ksiąg środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz ewidencji pozabilansowej.
5.Gospodarowanie mieniem gminnym (przyjęcie, sprzedaż, likwidacja, zarządzenia, zmiana miejsca użytkowania mienia) w zakresie wydziału.
6.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 820 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- bardzo wysoka kultura osobista
- obsługa komputera MS Ofice
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: https://wokiss.pl/jarocin/bip/ogloszenia-i-konkursy-na-stanowiska/konkursy-na-stanowiska-rok-2025.html?pid=22143
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Jarocinie
NIP: 6172186235
REGON: 000524571
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleja Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Bogumiła Skrzypczak
Nr telefonu: 62 7499504
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.List motywacyjny i CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
2.Kwestionariusz osobowy - stanowi załącznik do ogłoszenia.
3.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4.Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wymaganego w ogłoszeniu.
5.Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy wymaganego w ogłoszeniu.
6.Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku gdy kandydat/ka zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - złożenie dokumentów aplikacyjnych w Biurze Obsługi Miasta