Numer oferty: StPr/25/0548
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Aleja Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad budynkami gminnymi;
2.Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem dofinansowań;
3.Prowadzenie spraw związanych z pierwokupami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- obsługa komputera MS Ofice
- bardzo wysoka kultura osobista
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: https://wokiss.pl/jarocin/bip/ogloszenia-i-konkursy-na-stanowiska/konkursy-na-stanowiska-rok-2025.html?pid=22139
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Jarocinie
NIP: 6172186235
REGON: 000524571
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleja Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Bogumiła Skrzypczak
Nr telefonu: 62 7499504
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.List motywacyjny i CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
2.Kwestionariusz osobowy - stanowi załącznik do ogłoszenia.
3.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4.Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wymaganego w ogłoszeniu.
5.Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy wymaganego w ogłoszeniu.
6.Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku gdy kandydat/ka zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - złożenie dokumentów aplikacyjnych w Biurze Obsługi Miasta