Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 października 2025 (piątek)

Referent do spraw obsługi mieszkańców i sekretariatu burmistrza - Jarocin, wielkopolskie

Data dodania: 2025-10-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Pracodawca: Urząd Miejski w Jarocinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0547

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Aleja Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Obsługa klientów sekretariatu Burmistrza.
2) Ustalanie kalendarza spotkań Burmistrza Jarocina i jego zastępców.
3) Obsługa spotkań Burmistrza Jarocina oraz jego zastępców.
4) Koordynacja spraw zgłaszanych przez mieszkańców podczas spotkań Burmistrza i jego zastępców.
5) Sporządzanie sprawozdania Burmistrza z okresu między sesjami.
6) Pełnienie funkcji „mobilnego urzędnika” podczas spotkań i wydarzeń.
7) Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych.
8) Pomoc przy prowadzeniu obsługi kancelaryjnej Sekretariatu.
9) Udzielanie informacji mieszkańcom.
10)Wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez Burmistrza oraz bezpośredniego przełożonego.
11)Bieżące informowanie bezpośredniego przełożonego o stanie prowadzonych spraw.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa komputera MS Ofice
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • bardzo wysoka kultura osobista

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: https://wokiss.pl/jarocin/bip/ogloszenia-i-konkursy-na-stanowiska/konkursy-na-stanowiska-rok-2025.html?pid=22144

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Jarocinie
NIP: 6172186235
REGON: 000524571
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleja Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Bogumiła Skrzypczak
Nr telefonu: 62 7499504
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.List motywacyjny i CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
2.Kwestionariusz osobowy - stanowi załącznik do ogłoszenia.
3.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4.Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wymaganego w ogłoszeniu.
5.Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy wymaganego w ogłoszeniu.
6.Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku gdy kandydat/ka zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - złożenie dokumentów aplikacyjnych w Biurze Obsługi Miasta

opublikowano: 2025-10-17
ostatnia aktualizacja: 2025-10-27
Komentarze
Polityka Prywatności