Numer oferty: StPr/25/1297
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem ewidencji gruntów, tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem baz danych oraz aktualizacją operatu ewidencji gruntów i budynków, wykonywaniem wypisów z rejestru gruntów oraz wyrysów z mapy ewidencyjnej, zaświadczeń, prowadzeniem postępowań administracyjnych oraz obsługą klientów Wydziału w zakresie realizowanych w Wydziale spraw.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 780 do 7 350 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania wobec kandydata :
Wymagania obligatoryjne (spełnienie warunków formalnych udziału w postępowaniu konkursowym):
posiada obywatelstwo polskie,
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
cieszy się nieposzlakowaną opinią,
wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk geodezyjnych w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce,
znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków, Rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość zasad prowadzenia postępowań według Kodeksu postępowania administracyjnego, fachowa wiedza z zakresu geodezji, umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ) :
posiada co najmniej rok pracy w administracji geodezyjnej lub wykonawstwie geodezyjnym,
gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy,
umiejętności analityczne,
umiejętność pracy w zespole,
skrupulatność, sumienność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kielcach
NIP: 9591294592
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Kolberga 4, 25-620 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karolina Szymkiewicz
Nr telefonu: 413671100
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wykaz dokumentów, które powinna zawierać oferta:
życiorys ( CV ) ( z oryginalnym podpisem składającego ofertę ),
list motywacyjny ( z oryginalnym podpisem składającego ofertę ),
kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę),
Uwaga: dokument poświadczający wymagane wykształcenie musi zawierać podpis posiadacza dokumentu, jeżeli znajduje się w nim miejsce na podpis posiadacza dyplomu, kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia ( poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę ), oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (opublikowany na stronie bip.powiat.kielce.pl zakładka Praca w Starostwie pod-zakładką wzory dokumentów aplikacyjnych dostępne pod linkiem https://bip.powiat.kielce.pl/praca-w-starostwie/wzory-dokumentow-aplikacyjnych ).
Składane dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów potwierdzić za zgodność z oryginałem.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Dotyczy ogłoszenia o naborze Nr: OR I.2110.26.2025 na stanowisko Młodszego referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 29 października 2025r. w sekretariacie Starosty Kieleckiego (pokój nr 371) 25 211 Kielce, ul. Wrzosowa 44 lub przesyłać pocztą na adres wyżej wskazany liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego w Kielcach.
Osoba do kontaktu pracodawcy: Ewelina Magdziarz
Nr telefonu: 41 200 13 46