Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 listopada 2025 (poniedziałek)

Od podinspektora do starszego inspektora ds. finansowo-kadrowych - Rusocin, pomorskie

Data dodania: 2025-10-17
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie branżowe

Numer oferty: StPr/25/7860

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Rataja, 83-031 Rusocin, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie spraw osobowych pracowników związanych z nawiązaniem, zmianą,
rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy oraz sporządzanie dokumentów w tym
zakresie,
2) prowadzenie dokumentacji związanej z zawarciem umów cywilnoprawnych,
3) prowadzenie procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze
stanowiska urzędnicze Ośrodka,
4) wystawianie pracownikom delegacji służbowych i legitymacji służbowych,
5) bieżące prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
6) nadzór nad przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników,
7) przygotowywanie dla pracowników skierowań na badania okresowe, kontrolne i wstępne,
8) zgłaszanie w programie Płatnik do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i zleceniobiorców oraz członków ich rodzin, a także wprowadzanie korekt i
wyrejestrowywanie,
9) prowadzenie dokumentacji związanej z wolontariatem, stażami oraz praktykami
zawodowymi,
10) prowadzenie odpowiedniej dokumentacji w zakresie Pracowniczych Planów
Kapitałowych i jej archiwizowanie,
11) sporządzanie okresowych sprawozdań,
12) prowadzenie dokumentacji związanej z ZFSŚ,
13) archiwizacja dokumentacji kadrowe,
14) obsługa finansowo-księgowa rachunków wyodrębnionych do prowadzenia operacji
finansowych ze środków PFRON , programu Aktywny Samorząd,
15) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
operacji gospodarczych i finansowych,
16) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,
17) zastępstwo na stanowisku ds. płac,
18) należyte przechowanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych oraz sprawozdań finansowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 do 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia. Do wynagrodzenia doliczany jest dodatek stażowy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie branżowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wymagania (niezbędne):
1) posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania pracy
5) posiada wykształcenie średnie i minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją zadań finansowo księgowych lub wykształcenie wyższe, udokumentowany staż pracy zawodowej na stanowisku związanym z księgowością,
6) znajomość zasad i zagadnień związanych z naliczaniem płac i pochodnych od wynagrodzeń,
7) obsługa programu Płatnik, Bestia
8) znajomość prawa pracy,
9) znajomość zasad i zagadnień rachunkowości ogólnej i budżetowej,
10) znajomość obsługi programów księgowo-płacowych,
11) posiada znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz o samorządzie powiatowym,
12) posiada kompleksową znajomość zasad i zagadnień rachunkowości ogólnej i budżetowej, sprawozdawczości budżetowej.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
1) bardzo dobra znajomość przepisów regulujących zakres zadań wykonywanych na
określonym stanowisku: ustawy kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, aktów wykonawczych do w/w ustaw
2) umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań,
3) odpowiedzialność, dyspozycyjność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole, wysoka kultura zawodowa,
4) dodatkowym atutem będzie doświadczenie i zatrudnienie w księgowości lub kadrach w jednostkach budżetowych w pomocy społecznej

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim
NIP: 5932269973
REGON: 192474714
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Prof. Mariana Raciborskiego 2a, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 773 20 85
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art.22 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy tj. Imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegająca się o zatrudnienie), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2. dokumenty potwierdzające wykształcenie,
3. dokumenty potwierdzające wymagający staż pracy,
4. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
5. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętności,
7. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r.poz. 1135),
jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebnie zbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych podpisane przez kandydata.
10.oświadczenie o treści: Zapoznałem/-ałam się z Zarządzeniem Nr 9 /2024 z dnia 17 września 2024 r. w sprawie: ustalenia Regulaminu określającego wewnętrzną procedurę
zgłaszania naruszeń prawa w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim i podejmowania działań następczych. (treść dostępna pod adresem
https://powiat-gdanski.biuletyn.net/?bip=1&cid=428 )
Dokumenty przedkładane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzurą ,,za zgodność z oryginałem"

Termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim ul. prof. Mariana
Raciborskiego 2a w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko od podinspektora do starszego inspektora ds. finansowo - kadrowych w terminie do dnia 30 października 2025 r.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-10-17
Komentarze
Polityka Prywatności