Numer oferty:  StPr/25/1525
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  * przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,
* prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,
* prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,
* opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,
* tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,
* prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,
* bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,
* organizowanie instruktażu
- praca w systemie 1-zmianowym: 07:15-15:00.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  17.10.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 7 000 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- odpowiedzialność
 
- praca zespołowa
 
- sumienność
 
- analityczne myślenie
 
- komunikatywność
 
 
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego warunek konieczny; swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office; sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  MEGREZ Sp. z o.o.
NIP:  6342670310
REGON:  240872286
Krótki opis działalności gospodarczej:  Działalność szpitali
Adres www:  www.szpitalmegrez.pl
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:   Dział kadr
E-mail:  rekrutacja@szpitalmegrez.pl
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: e-mail