Numer oferty: StPr/25/10552
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie i obsługa sekretariatu.
2. Wykonywanie prac administracyjno-biurowych i techniczno-usługowych w ramach kompetencji.
3. Przyjmowanie, rejestrowanie, segregowanie i przekazywanie korespondencji oraz jej wysyłka zgodnie z obowiązującymi w Instytucie instrukcjami i przepisami. Prowadzenie rejestru pism i korespondencji.
4. Prowadzenie we współpracy z pracownikami naukowymi sprawozdawczości (sprawozdania roczne i inne).
5. Udział w przygotowaniu zebrań i posiedzeń naukowych.
6. Współpraca z działami Instytutu, m.in. zgłaszanie urlopów, zwolnień lekarskich i wyjazdów służbowych pracowników, ewidencja czasu pracy, przygotowywanie list obecności.
7. Udzielanie podstawowych informacji o działalności Zakładu.
8. Zaopatrzenie Zakładu w materiały biurowe, kontakt z Działem IT w związku z serwisem i naprawą sprzętu, zgłaszanie uszkodzeń, awarii sprzętów i monitorowanie procesu ich usuwania, przygotowywanie zapotrzebowań na zakup sprzętu i materiałów oraz remontów i napraw niezbędnych do realizacji zadań.
9. Archiwizacja dokumentacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
1. Wykształcenie min. średnie.
2. Biegła obsługa komputera oraz programów komputerowych (Pakiet MS Office).
3. Obsługa urządzeń biurowych.
4. Umiejętność redagowania dokumentów, pism.
5. Umiejętności interpersonalne: komunikatywność i otwartość, umiejętność współpracy.
6. Samodzielność w podejmowaniu decyzji, elastyczność.
7. Bardzo dobra organizacja pracy, punktualność, zaangażowanie, dokładność, pomysłowość.
9. Komunikatywna znajomość języka polskiego.
Praca w godzinach: 8:00 - 16:00
Kontakt: osobisty w godzinach 8:00 - 15:00, e-mail: asystent@ipin.edu.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INSTYTUT PSYCHIATRII I NEUROLOGII
NIP: 5250009387
REGON: 000288509
Adres www: www.ipin.edu.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: asystent@ipin.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail