Numer oferty:  StPr/25/0133
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  NOWOWIEJSKA 52A, 28-400 Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  Dekretowanie i księgowanie dokumentów;
    Weryfikacja poprawności i klasyfikacji kosztów,
    Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
    Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;
    Wstępne przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych;
    Współpraca z zespołem księgowym.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Data rozpoczęcia:  27.10.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 4 666 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ propozycji:  praca stała
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
 
 
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  [Umiejętność 2] : Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego
[Umiejętność 1] : Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości - wymóg konieczny,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  REGESTA Spółka Akcyjna
NIP:  6621004747
REGON:  290576519
Krótki opis działalności gospodarczej:  Firma transportowa.
Adres www:  www.regesta.pl
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  NOWOWIEJSKA 52A, 28-400 Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Magdalena Kobus
Nr telefonu:  519397265
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: telefon