Numer oferty: StPr/25/0133
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: NOWOWIEJSKA 52A, 28-400 Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów;
Weryfikacja poprawności i klasyfikacji kosztów,
Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;
Wstępne przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych;
Współpraca z zespołem księgowym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 27.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego
[Umiejętność 1] : Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości - wymóg konieczny,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: REGESTA Spółka Akcyjna
NIP: 6621004747
REGON: 290576519
Krótki opis działalności gospodarczej: Firma transportowa.
Adres www: www.regesta.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: NOWOWIEJSKA 52A, 28-400 Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Kobus
Nr telefonu: 519397265
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon