Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 października 2025 (wtorek)

Podinspektor/starszy specjalista/inspektor w referacie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej wydziału gospodarki komunalnej i środowiska - Koszalin, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-10-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pracodawca: Urząd Miejski w Koszalinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1811

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- nadzorowanie gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta przez Zarząd Budynków Mieszkalnych,
- załatwianie kierowanych do Prezydenta spraw w zakresie najmu lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta,
- przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń oraz wniosków i pism dotyczących spraw mieszkaniowych w szczególności: zasad wynajmowania lokali należących do zasobu mieszkaniowego Miasta; zasad ustalania kaucji zabezpieczającej pokrycie należności wynajmującego z tytułu najmu lokalu mieszkalnego; powołania Społecznej Komisji Mieszkaniowej; wydzielania w zasobie mieszkaniowym Miasta lokali przeznaczonych na realizację zadań własnych z zakresu pomocy społecznej oraz wspierania rodziny, lokali przeznaczonych na wynajem na czas trwania stosunku pracy, budynków niezbywalnych; zatwierdzania przez Prezydenta wykazu osób uprawnionych do najmu lokali mieszkalnych z zasobu Miasta; rozstrzygnięć Prezydenta w sprawach najmu lokali i najmu socjalnego,
- współdziałanie z Zarządem Budynków Mieszkalnych w Koszalinie w zakresie zarządu budynkami będącymi własnością lub współwłasnością Miasta i reprezentowanie Miasta we wspólnotach mieszkaniowych w oparciu o ustawę o własności lokali,
- współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową w zakresie realizacji przez SKM kontroli trybu weryfikacji, rozpatrywania i załatwiania przez ZBM wniosków o najem lokali i odwołań oraz opiniowania wniosków przedstawionych do indywidualnego rozstrzygnięcia Prezydenta,
- obsługa klientów przyjmowanych przez Zastępcę Prezydenta Miasta ds. Komunalnych i protokołowania spotkań,
- rozpatrywanie skarg i wniosków związanych m.in. z zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Miasta, zastosowaniem stawek czynszu za lokale mieszkalne.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska starszego specjalisty i inspektora, a w przypadku stanowiska podinspektora staż nie jest wymagany,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe (pożądane):
- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie,
- umiejętność samodzielnego dokonywania analizy sytuacji i zastosowania odpowiedniego sposobu postępowania,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność jasnego, komunikatywnego formułowania pism i wypowiedzi,
- umiejętność wyszukiwania i analizy przepisów prawnych i orzecznictwa,
- uprzejmość, kreatywność, asertywność i odporność na stres,
- bardzo dobra znajomość programu Word i Excel.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Koszalinie
NIP: 6691011103
REGON: 000590651
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miejski, zarządzanie sprawami miasta
Adres www: www:koszalin.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. pn. 8:00 - 16:00, wt - pt. 7:15 -15:15, umowa na czas określony 6 miesięcy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie

opublikowano: 2025-10-16
ostatnia aktualizacja: 2025-10-17
Komentarze
Polityka Prywatności