Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 października 2025 (wtorek)

Kierownik działu gospodarczo - technicznego - Mielno, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-10-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1814

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Spokojna 1, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Nadzór organizacyjny, merytoryczny oraz koordynacja pracy w dziale Gospodarczo- Technicznym,
2) Prowadzenie spraw związanych z całokształtem zagadnień inwestycyjnych, remontowych, zaopatrzenia technicznego, środków transportu, ochrony środowiska,
dozoru technicznego i nadzoru sanitarnego;
3) Organizowanie i nadzorowanie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem, żywieniem (w tym procedury HACCAP); obsługą techniczną i gospodarczą;
4) Organizowanie i nadzorowanie całokształtu spraw związanych z gospodarką materiałową i zaopatrzeniem;
5) Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją urządzeń i wyposażenia oraz dokonywanie ich likwidacji;
6) Prowadzenie gospodarki środkami trwałymi;
7) Nadzór techniczny w zakresie eksploatacji obiektów, konserwacji urządzeń technicznych, sieci, sprzętu, budynków i budowli;
8) Prowadzenie gospodarki energetyczno cieplnej; utrzymywanie w stałej sprawności technicznej urządzenia grzewcze; dostosowywanie parametrów grzewczych do
warunków atmosferycznych;
9) Nadzór nad właściwym wykorzystaniem i eksploatacją pojazdów oraz dbałość o ich sprawność techniczną;
10) Nadzór nad działaniami na rzecz ochrony środowiska oraz stanem higieniczno- sanitarnym pomieszczeń Domu i jego otoczenia;
11) Prowadzenie konserwacji bieżących oraz organizacja i nadzór robót remontowo - budowlanych w obiektach Domu z udziałem zatrudnionych pracowników;
12) Dbałość o infrastrukturę ogrodową terenów zielonych przynależnych do Domu;
13) Sporządzanie dokumentacji dotyczącej zadań realizowanych w Dziale Gospodarczo - Technicznym, zgodnie z regulacjami obowiązującymi w jednostce
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 do 9 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
Kandydatem na wolne stanowisko urzędnicze może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada wykształcenie wyższe,
6) staż pracy: minimum 5 lat,
7) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownik Działu Gospodarczo-Technicznego.

Wymagania dodatkowe:
1) Posiada znajomość regulacji prawnych w zakresie:
a) ustawy o pomocy społecznej,
b) rozporządzenie w sprawie domów pomocy społecznej,
c) ustawy o pracownikach samorządowych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
d) ustawy prawo zamówień publicznych,
e) ustawy o finansach publicznych
2) Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
3) Umiejętności organizacyjne i zarządzania zasobami ludzkimi,
4) Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, w szczególności Excel, Word,
5) Posiadanie książeczki do celów sanitarno epidemiologicznych,
6) Odpowiedzialność, rzetelność, lojalność, systematyczność, dokładność w działaniu, odporność na stres, kreatywność oraz kultura osobista,
7) Umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE
NIP: 4990649120
REGON: 321450565
Krótki opis działalności gospodarczej: Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
Adres www: www.dps.mielno.ibip.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
E-mail: dps.mielno@powiat.koszalin.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00-15:00, umowa na czas określony do 6 miesięcy docelowa na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP DPS w Mielnie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP DPS w Mielnie

opublikowano: 2025-10-16
ostatnia aktualizacja: 2025-10-17
Komentarze
Polityka Prywatności