Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 października 2025 (piątek)

Pomoc administracyjno-biurowa w oddziale gospodarki mieszkaniowej - Racibórz, śląskie

Data dodania: 2025-10-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków

Numer oferty: StPr/25/1234

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wymagania:
1. Niezbędne:
1) wykształcenie średnie lub wyższe
2) spełnianie wymagań określonych w art.6 ust.1 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135)
3) prawo jazdy kategorii B

2. Dodatkowe:
1) wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne
2) doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań
3) znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz 725)
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5) obsługa komputera (znajomość pakietu Office) i obsługa urządzeń biurowych
6) sprawność fizyczna pełna sprawność ruchowa
7) umiejętność pracy w zespole
8) samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Wsparcie w czynnościach administrowania nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi stanowiącymi własność Gminy oraz pozostającymi
w samoistnym posiadaniu Gminy w tym:
1) załatwianie spraw najemców lokali mieszkalnych i użytkowników lokali
- prowadzenie korespondencji,
- udzielanie informacji i wyjaśnień
- potwierdzanie wniosków
2) sporządzanie projektów umów cywilno-prawnych dotyczących najmu, użyczenia
3) współudział w eksmisjach komorniczych
4) kontrolowanie i egzekwowanie prawidłowego korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku przez użytkowników budynku
5) naliczanie i rozliczanie kaucji mieszkaniowych, zabezpieczeń umów najmu lokali użytkowych
6) bieżące zlecanie usterek awarii w budynkach i na przyległych do nich terenach
7) prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanym zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną i wykazem rzeczowym akt.

Warunki pracy:
1) pełny wymiar czasu pracy
2) praca przy komputerze
3) planowany termin rozpoczęcia pracy 01.11.2025 r.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o składanie ofert
w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Raciborzu ul. Stefana Batorego 8
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Oferty kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1. kwestionariusz osobowy/CV
2. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie
3. kserokopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy
4. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim
5. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych
6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
7. oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego.

Informacje dodatkowe:
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do przyjęcia, można odebrać osobiście
w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 415 29 16 wew. 43.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków
NIP: 6391004139
REGON: 272553700
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Adres www: www.mzbraciborz.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stefana Batorego 8, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 415 29 16 wew 43
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferty kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1.kwestionariusz osobowy/CV
2.kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie
3.kserokopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy
4.oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim
5.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych
6.oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
7.oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-10-16
ostatnia aktualizacja: 2025-10-21
Komentarze
Polityka Prywatności