Numer oferty: StPr/25/0800
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Polna 16, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prezydent Miasta Łomża na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łomży ul. Stary Rynek 14
* Główne zadania wykonywane na stanowisku:
1. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania funduszy zewnętrznych, składanie ich do instytucji pośredniczących, rozliczanie końcowe pozyskanych środków oraz sporządzanie niezbędnej sprawozdawczości
z realizowanych zadań współfinansowanych lub finansowanych ze środków zewnętrznych.
2. Współpraca z krajowymi, zagranicznymi i regionalnymi instytucjami zarządzającymi, pośredniczącymi oraz wdrażającymi programy w zakresie uzgodnień dotyczących dofinansowania, realizacji umów oraz z podmiotami zaangażowanymi w realizację projektów.
3. Realizacja czynności związanych z obsługą dotacji celowych skierowanych do szkół i placówek oświatowych przez resorty rządowe lub instytucje reprezentujące te resorty, a także inne zadania dotyczące oświaty, wychowania
i opieki, zgodnie z poleceniami przełożonego.
4. Przygotowywanie dokumentacji oraz czynny udział w czynnościach kontrolnych realizowanych projektów.
5. Przygotowywanie oraz realizowanie postępowań o zamówienia publiczne do kwoty 130 tys. zł związanych z realizowanymi projektami lub projektami będącymi w opracowaniu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami i upoważnieniami.
6. Udział w pracach komisji przetargowych, w tym: szacowanie wartości zamówienia, opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, ustalanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów wyboru oferty, badanie i ocena ofert, przygotowywanie odpowiedzi na pytania związane z postępowaniem, zgodnie z odrębnym powołaniem przez Prezydenta Miasta oraz w zgodzie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami.
7. Współpraca z Wydziałem Skarbu i Budżetu w zakresie budżetowania pozyskanych środków zewnętrznych.
8. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z rozliczaniem środków finansowych pozyskanych z funduszy zewnętrznych.
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta Miasta lub bezpośredniego przełożonego.
* Praca w budynku Urzędu przy ul. Polnej 16.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 do 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: ; Warunki pracy na danym stanowisku:Oferujemy:stabilne zatrudnienie-umowa o pracę,wynagrodzenie zasadnicze:referent 5200 zł,podinspektor 5500 zł brutto z możliwością podwyższenia po ukończeniu służby przygotowawczej,ustalone indywidualnie w zależności od kompetencji i zaangażowania pracownika,dodatek w wysokości do 20% wynagrodz.zasadn.w zależności od posiadanego stażu pracy,uznaniowe nagrody za szczególne osiągnięcia zawodowe,dodatkowe wynagrodz. roczne-tzw.trzynastka,nagrody jubileuszowe,pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin,możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK),rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach.Normy czasu pracy:praca w podstawowym systemie czasu pracy,czas pracy nie może przekraczać 8 godz. na dobę i przeciętnie 40 godz.w pięciodniowym tygodniu pracy.Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu. Pierwsza umowa będzie zawarta na okres do 6. miesięcy z możliwością przedłużenia i z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łomży.Praca wymagająca kontaktu elektronicznego, osobistego i telefonicznego z pracownikami Urzędu i podmiotami zewnętrznymi. Wykonywanie zadań pod presją czasu, zmienne tempo pracy. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania:
1) Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów): wykształcenie wyższe;na stanowisko podinspektora co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz realizacji projektów unijnych i krajowych lub co najmniej roczne doświadczenie w pracy administracyjno- biurowej; znajomość aktualnych procedur i wytycznych związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych z Unii Europejskiej i źródeł krajowych, w szczególności na tzw. projekty miękkie, znajomość zasad i umiejętność przygotowywania wniosków o dofinansowanie, wdrażania projektów, zarządzania projektami, rozliczania i sprawozdawczości projektów; znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych do tych ustaw; bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel, Word, PowerPoint); obywatelstwo polskie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2) Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów): ukończone szkolenia lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania funduszami unijnymi; predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność podejmowania decyzji oraz odporność na stres, komunikatywność, dokładność i sumienność, samodzielność w działaniu oraz wysoka kultura osobista, umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku, kreatywność w rozwiązywaniu problemów i realizacji zadań.
[*zatrudnienie na stanowisku referenta lub podinspektora uzależnione będzie od posiadanych kwalifikacji, doświadczenia zawodowego i wiedzy merytorycznej kandydata]
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Łomży
NIP: 7181011808
REGON: 000525139
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: http://www.lomza.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Tyszka
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie przez Kandydata następujących dokumentów:
- list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem,
- Curriculum Vitae (CV) zawierające informacje, o których mowa w art. 22 (1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia- opatrzone własnoręcznym podpisem,
- jeśli w liście motywacyjnym lub CV lub w innych załączonych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO niezbędna jest dodatkowa Państwa zgoda na ich przetwarzanie, wyrażona w formie dopisku bezpośrednio w liście motywacyjnym lub CV w brzmieniu: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym/CV oraz załączonych dokumentach." (czytelny podpis kandydata),
- kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie wyższe,
- w przypadku ubiegania się o stanowisko podinspektora: kserokopia świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy i/lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie z obecnego zakładu pracy o okresie zatrudnienia (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy) - potwierdzających wymagany staż pracy oraz (lub) kserokopia posiadanych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie w realizacji zadań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych i ich realizacją,
- kserokopie posiadanych zaświadczeń z odbytych szkoleń,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem - złożone na druku "Oświadczenie i klauzula informacyjna _st. urzędnicze" znajdującym się w odrębnym pliku pod niniejszym ogłoszeniem.
* W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
* Termin i miejsce składania dokumentów: Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Łomży, Wydział Organizacji i Kadr, p. 124, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14. Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: Oferta Pracy: Referent/Podinspektor WED-RFN.
* Termin składania ofert: do dnia 28.10.2025 r. do godz. 15:30- decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
*Informacje dodatkowe:
- o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łomży (https://lomza.bip.net.pl/kategorie/454-wyniki-naboru-w-um-?lang=PL ) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 14.
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w kadrach Urzędu przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że w Urzędzie Miejskim w Łomży obowiązuje Regulamin dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszenia prawa oraz ochrony osób dokonujących zgłoszenia. Treść regulaminu dostępna jest na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Łomży pod adresem: http://www.lomza.pl/bip/prawo.php?wiad=8576
* Warunki pracy na danym stanowisku: Osoba wyłoniona w naborze, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach
o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym, może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej, a pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
* Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łomży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
* Klauzula informacyjna dla Kandydatów do zatrudnienia: Urząd Miejski w Łomży spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane: RODO) informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Prezydent Miasta Łomża, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14, e-mail: prezydent@um.lomza.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się kontaktować: e-mail iod@um.lomza.pl lub tel. 86 215 67 33 we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 22 (1) ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
4. Przetwarzanie Państwa danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o przepisy Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie wskazanym w tych przepisach oraz dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) w przypadku pozostałych danych.
5. Dane osobowe kandydatów mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie szczególnych przepisów prawa. Dane osobowe wyłonionego w drodze naboru do zatrudnienia kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łomży (BIP_ wyniki naboru) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego, ul. Stary Rynek 14.
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej ani do państwa trzeciego. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
7. Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w naborze do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych prowadzonych przez Wydział Organizacji i Kadr, a po ustaniu zatrudnienia będą archiwizowane przez okres określony w odnośnych przepisach prawa.
*Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane bezpośrednio zainteresowanym, a w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny przez Wydział Organizacji i Kadr po upływie miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP, z wyłączeniem 4 kolejnych najlepszych kandydatów, gdyż te dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny przez Wydział Organizacji i Kadr po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór.
*Dane osobowe kandydatów w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą wpisane do Protokołu z naboru i przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny przez Wydział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu.
8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 (1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne, a z punktu widzenia naboru całkowicie zbędne. Podanie danych szczególnych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, powoduje konieczność dodatkowej Państwa zgody na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
9. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO.
*Informacji w sprawie naboru udziela p. Katarzyna Tyszka Główny specjalista ds. kadr, tel. 86 2156712
*Pełna informacja o naborze na wolne stanowisko urzędnicze znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Łomży, link: https://lomza.bip.net.pl/aktualnosci/4-oferty-pracy?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 28.10.2025 r., Godziny : do godz. 15:30