Numer oferty: StPr/25/0638
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sandomierska 6a, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 11. Zakres obowiązków:
1) Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania sieci informatycznej LAN i WAN.
2) Administrowanie systemami i serwerami, nadawanie uprawnień dostępu do zasobów systemu informatycznego.
3) Instalacja i zarządzanie sprzętem komputerowym, urządzeniami peryferyjnymi, systemami operacyjnymi oraz oprogramowaniami.
4) Analiza potrzeb i planowanie rozwoju bazy informatycznej, wdrażania systemów informatycznych, w tym ustalanie parametrów i standardów sprzętu komputerowego oraz oprogramowania adekwatnie do zadań wykonywanych
w PUP oraz obowiązujących przepisów prawa.
5) Wdrażanie nowych systemów informatycznych.
6)Administrowanie infrastrukturą techniczną i komputerową w PUP,
w szczególności: utrzymywanie infrastruktury informatycznej w gotowości do pracy, ocena przydatności sprzętu komputerowego i oprogramowania, nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania urządzeń technicznych i sprzętu komputerowego oraz sieci komputerowej, realizacja zadań z zakresu usuwania drobnych awarii infrastruktury technicznej i komputerowej, zlecanie napraw, okresowych przeglądów
i konserwacji wyspecjalizowanym firmom, konfiguracja sprzętu i sieci komputerowej zgodnie z przyjętą polityką bezpieczeństwa, nadzór nad wykonywaniem usług gwarancyjnych oraz serwisu pogwarancyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
7)Identyfikacja potrzeb pracowników w zakresie wyposażenia stanowisk pracy oraz proponowanie i opiniowanie zakupu sprzętów i oprogramowania.
8) Pomoc w planowaniu wydatków z Funduszu Pracy dot. rozwoju infrastruktury informatycznej.
9) Tworzenie kopii bezpieczeństwa (polityka backupowa).
10) Ochrona systemów informatycznych przed nieautoryzowanym dostępem
z zewnątrz osób nieupoważnionych (kontrola antywirusowa, szyfrowanie sprzętu itp.).
11) Współpraca z inspektorem ochrony danych w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w urzędzie.
12) Praca na bazach danych SQL.
13) Administracja i nadzór nad rozwojem i prawidłowym funkcjonowaniem systemów użytkowych Syriusz Std, EZDok, SJO Besti@, Płatnik, SEPI, Broker, Wortal PSZ, Proxmox, SHRIMP, system informacji prawnej: aktualizacja systemów,
nadzór nad właściwym i prawidłowym wykorzystaniem systemów, wnioskowanie o wprowadzenie zmian i naprawę błędów w systemach, zamawianie konsultacji dot. systemów Syriusz i EZDok.
14) Administracja nad Biuletynem Informacji Publicznej, strony internetowej urzędu oraz profilu w mediach społecznościowych:
uaktualnianie informacji zamieszczanych na BIP oraz stronie internetowej
i profilu w mediach, współdziałanie z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych
w urzędzie w celu aktualizacji i publikowania informacji, za których wytworzenie lub przechowywanie są odpowiedzialni, nadzór techniczny nad prawidłowym funkcjonowaniem BIP, strony www, nadzór nad dostępnością cyfrową stron internetowych PUP.
15) Obsługa platform do przekazu elektronicznego (e-mail urzędu, portal publicznych służb zatrudnienia, e-Doręczenia).
16) Pomoc w różnego rodzaju problemach informatycznych pracownikom urzędu wynikających z braku umiejętności i wiedzy (np. dotyczących obsługi sprzętu
i aplikacji dodatkowych, wydobywania danych).
17) Szkolenie pracowników urzędu w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu komputerowego, sieci oraz oprogramowania na poziomie podstawowym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 18.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 420 PLN
Opis wynagrodzenia: 1/2 etatu
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: informatyk
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie co najmniej 1 rok pracy w administracji publicznej. 1/2 etatu.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli znajomość języka polskiego jest potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) znajomość aktów prawnych:
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 1557 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz. U. z 2022 r. poz. 902), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia
(Dz. U. z 2025 r. poz.620.).
Wymagania dodatkowe:
1) cechy osobowości: wysoka kultura osobista, nienaganna postawa etyczna, odporność na stres, odpowiedzialność, skrupulatność, koncentracja
i podzielność uwagi, komunikatywność, życzliwość, bezstronność,
2) umiejętność podejmowania trafnych decyzji, dobrego planowania
i organizowania czasu pracy,
3) umiejętność pracy indywidualnej oraz pracy w zespole,
4) umiejętność poprawnej konfiguracji i rozbudowy sprzętu komputerowego, umiejętność diagnozowania uszkodzeń urządzeń komputerowych
i wykonywania drobnych napraw i konserwacji,
5) mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie proponowanego stanowiska.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
NIP: 8651119189
REGON: 830462488
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sandomierska 6a, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agata Chmura
Nr telefonu: 158412313 w.23
E-mail: poczta@pupnisko.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku przy ul. Sandomierskiej 6a,
37-400 Nisko lub wysyłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Informatyk w terminie do dnia 27 października 2025 r. (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania).
Więcej informacji o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Informatyk w Dziale Administracyjno-Organizacyjnym dostępne są na stronie BIP Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku w zakładce Nabór na wolne stanowiska urzędnicze/ogłoszenia naboru oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny podpisany przez kandydata,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń,
6) kserokopie posiadanych referencji i opinii,
7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) w przypadku obywateli Unii Europejskiej lub obywateli innych państw, którym
na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, o którym mowa w przepisach o służbie cywilnej,
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru do zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych RODO),
13) klauzula informacyjna podpisana przez kandydata.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta