Numer oferty: StPr/25/1649
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu, poczty elektronicznej, obsługa połączeń wychodzących i przychodzących,
Obsługa spotkań biznesowych (m.in. przygotowanie sali do spotkania),
Obsługa gości i interesantów,
Opieka i nadzór nad przestrzenią firmy (uzupełnianie materiałów, dbanie o wizerunek i porządek przestrzeni),
Prowadzenie, przygotowanie, ewidencja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej i przesyłek kurierskich,
Dbanie o sprawny przepływ informacji oraz obiegu dokumentów między wszystkimi działami oraz pracownikami firmy,
Zamawianie i nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w artykuły biurowe i spożywcze,
Organizowanie podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli),
Samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych przez Zarząd oraz Biuro Zarządu,
Przygotowywanie umów, pism i korespondencji na zlecenie Biura Zarządu,
Dbanie o dobry wizerunek firmy,
Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz przestrzeganie tajemnicy przedsiębiorstwa,
Korzystanie z pojazdów służbowych w celu realizacji zleconych zadań służbowych w terenie (m.in. załatwienia na poczcie, w banku, w urzędach, itp.).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie w obszarze telekomunikacji i nowych technologii w oparciu o Umowę o pracę.
Terminowe wypłaty.
Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon itp.).
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych umiejętności.
Pakiet benefitów dofinansowanych przez pracodawcę ZFŚS, Karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie itp.
Możliwość realizacji ciekawych projektów oraz wpływ na rozwój firmy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie: minimum średnie.
Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym.
Dobra znajomość pakietu MS Office
Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i koordynacji wielu zadań jednocześnie.
Dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i dbałość o terminowość.
Samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań.
Komunikatywność.
Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: FIRMA RBS MEDIA SP. Z O.O.
NIP: 8172172932
REGON: 180888448
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@rbsmedia.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kandydaci zainteresowani ofertą pracy proszeni są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres rekrutacja@rbsmedia.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail