Numer oferty: StPr/25/0408
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: przygotowywanie planów zamówień publicznych, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, obsługa platformy zakupowej oraz publikowanie informacji w BIP, weryfikacja ponoszonych wydatków pod względem zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie strony internetowej i BIP, opracowywanie wewnętrznych regulacji oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 30.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra obsługa komputera, urządzeń biurowych, programów pakietu MS Office, znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku i ich interpretacji oraz praktycznego stosowania, samokształcenie, komunikatywność, rzetelność, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, mile widziany staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych lub innych państwowych bądź samorządowych jednostkach organizacyjnych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Chacińska
Nr telefonu: 257984477
E-mail: mchacinska@lukow.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kontakt przez urząd