Numer oferty: StPr/25/1240
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych obowiązków na stanowisku:
1) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zaakładania, prowadzenia, przekształcania, likwidowania szkół i placówek oświatowych oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3;
2) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem planu sieci szkół, przedszkoli i granic obwodów szkolnych;
3) prowadzenie ewidencji szkół i placówek oświatowych niepublicznych;
4 ) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i zawierdzeniem arkuszy organizacji szkół i przedszkoli;
5) prowadzenie spraw związanych z czasowym zawieszeniem zajęć szkolnych;
6) współdziałanie w sprawowaniu nadzoru nad działalnością administarcyjną szkół i placówek;
7) prowadzenie dokumentacji - od organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami dotyczącej uchybień w pracy szkół i placówek;
8) prowadzenie spraw dotyczących awansu nauczycieli;
9) prowadzenie postepowań egzekucyjnych w stasunku do rodziców lub prawnych opiekunów, których dzieci nie spłniają lub nie realizują obowiązku szkolego;
10) prowadzenie dokumentacji dotyczącej nauczania indywidualnego i zajęć rewalidacyjnych dla uczniów;
11) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem uczniom stypendiów motywacyjnych;
12) organizowanie konkursów na stanowiska dyrektorów szkół, przdszkoli i kierownika klubu dziecięcego;
13) przygotowywanie dokumentacji związanej z powierzeniem stanowiska dyrektora szkoły lub placówki oraz wydawanie opinii w sprawie powierzenia i odwołania wicederektora szkoły, przedszkola;
14) prowadzenie spraw związanych z wynagradzaniem i nagradzaniem dyrektorów jednostek oświatowych oraz kierownika klubu dziecięcego;
15) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadku wniosku rady pedagogicznej o odwłanie nauczyciela ze stanowiska dyrektora szkoły lub placówki;
16) występowanie z wnioskami w sprawach dydaktyczno - wychowawczych, opiekuńczych, ekonomicznych do dyrektora placówki, kuratora oświaty i innych organów pracujacych lub współpracujących na rzecz szkół i placówek oświatowych;
17) prowadzenie spraw z zakresu realizacji zaleceń SANEPID-u i innych organów upoważnionych do kontroli, po wyczerpaniu możliwości wykonawczych dyrektorów szkół i placówek;
18) współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny przy dokonywaniu oceny dyrektorów placówek oświatowych;
19) zapewnienie warunków do realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, w tym także warunków do reaklizacji przez dyrektorów szkół i placówek zadań w zakresie podstawowego wyposażenia nauczycieli w środki dydaktyczne;
20) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem doskonalenia zawodowego nauczycieli;
21) pozyskiwanie środków i prowadzenie dokumentacji związanej z dofinansowaniem zadań z zakresu oświaty w ramach środków pochodzących z części oświatowej subwencji ogólnej oraz rezerwy oświatowej;
22) prowadzenie spraw z zakresu udzielania pomocy finansowej uczniom objętym rządowym programem pomocy m.in. wyprawka szkolna;
23) organizownie dowozu i opieki dla uczniów do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;
24) opracowywanie harmonogramów naborów do klas I oraz oddziałów przedszkolnych;
25) wyliczanie subwencji oświatowej na jednostki;
26) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem dotacji celowych:
27) prowadzenie rejestru żłobków, w tym spraw związanych z dofinansowaniem rodzicom przez ZUS obniżenia opłaty za pobyt dziecka w klubie dziecięcym;
28) prowadzenie spraw zwiazanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrzych w ramach programów i projektów finansowanych ze środków krajowych i europejskich oraz realizacja tych projektów:
29) prowadzenie spraw z zakresu dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników;
30) współudział w przygotowywaniu dokumentów strategicznych i planistycznych z zakresu oświaty:
31) przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie realizowanych zadań:
32) przygotowywanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji wytwarzanej na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami:
33) prowadzenie ewidencji i rejestrów oraz sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw:
34) uczestniczenie w posiedzeniach komisji oraz sesji Rady Miejskiej.
Ogólny zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym pod adresem :https://bip.mieroszow.pl/nobor/n-inspektor-samodzielne-stanowisko-ds-oswiaty-3
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
Opis wynagrodzenia: Godziny pracy: od godz. 7:00 do godz. 15:00
Praca na stanowisku urzędniczym
Praca biurowa z obsługą sprzętu m.in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu
Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe:
2) staż pracy 3 lata;
3) obywatelstwo polskie;
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych samorzadu terytorialnego;
2) znajomość przepisów prawa, w szczególności z zakresu ustawy Prawo oświatowe, ustawy w systemie oświaty, ustawy Karty Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym, na terytorium tego państwa, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postepowania administarcyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostepie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
3) znajomości programów: system informacji Oświatowej, Rejestr Żłobków, Centarlna Aplikacja Statystyczna;
4) biegła umiejetność programów komputerowych w środowisku woindows i pokietu Office;
5) cechy osobowości: sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Mieroszowie
NIP: 8861133184
REGON: 000530985
Adres www: www.bip.mieroszow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Brzezińska
Nr telefonu: 743030010
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
2) życiorys Curriculum Vitae, potwierdzony własnoręcznym podpisem;
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie: odpis dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu studiów;
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu;
5) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
6) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolnośc do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane o oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, potwierdzone własnoręcznym podpisem;
8) świadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby naboru danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781), potwierdzone wlasnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyc w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mieroszowie Pl. Wolności 1 parter, pokój nr 1 - Referat - Biuro Obsługi Klienta lub przesłać poczta na adres Urzędu Mieejskiego - biuro Obsługi Klienta lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego - Plac Niepodległości 1, 58 - 350 Mieroszów.
Na kopercie należy umieścić dopisek: ,, Dotyczy naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora - samodzielne stanowisko ds. oświaty''.
Dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 27 pażdziernika 2025 r. do godziny 15:00.
Dokumenty, które będzą składane oraz przesyłane pocztą muszą wpłynąć do urzędu do dnia 27 października 2025 r. do godz. 15:00
Aplikacje, które wpłyną po wyżej okreslonym terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z Zarzędzeniem Nr 95/2020 Burmistrza Mieroszowa z dnia 8 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzedzie Miejskim w mieroszowie oraz na stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, a także Zarządzeniem Nr 152/2021 burmistrza Mieroszowa z dnia 16 lipca 2021 r. zmieniającym Zarządzenie Nr 95/2020 Burmistrza Mieroszowa z dnia 8 czerwca 2020 r.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu oraz opublikowanie w BIP Urzędu Miejskiego w Mieroszowie.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon