Numer oferty: StPr/25/1182
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 1-GOMAJA 69, 48-388 Kamiennik, powiat: nyski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. opracowywanie gminnego programu ochrony środowiska oraz planu gospodarki odpadami i sporządzanie raportu z ich realizacji, 2. realizacja zadań wynikających z programu ochrony środowiska i planu gospodarki odpadami, 3. udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie na pisemny wniosek strony, 4. przyjmowanie zgłoszeń o inwestycjach, (które mogą negatywnie oddziaływać na środowisko), choć nie jest dla nich wymagane zezwolenie w ramach zwykłego korzystania ze środowiska 5. prowadzenie działań zapewniających przestrzeganie wymagań i norm wpływu zachowań osób fizycznych i jednostek organizacyjnych na środowisko naturalne, 6. przejmowanie informacji i raportów o stanie środowiska, opracowywanych przez WIOŚ w Opolu oraz współpraca z innymi jednostkami samorządu w zakresie ochrony środowiska, popularyzacja ochrony środowiska wśród mieszkańców, 7. opiniowanie do zatwierdzania przez Wójta planów łowieckich, przygotowywanie opinii o wydzierżawieniu obwodu łowieckiego, 8. przygotowywanie opinii w sprawie zalesień gruntów porolnych, udostępnianie mieszkańcom uproszczonego planu urządzenia lasu, 9. prowadzenie postępowania w sprawie ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, 10. przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - przeprowadzanie procedury w zakresie uzgodnień z właściwym organami, w zakresie treści określonych w decyzjach o środowiskowych uwarunkowaniach, 11. prowadzenie publicznie dostępnego wykazu informacji o środowisku, 12. naliczanie opłat emisyjnych za korzystanie ze środowiska i prowadzenie ewidencji w tym zakresie dla Gminy Kamiennik, 13. prowadzenie postępowań w przypadkach naruszenia przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska, oraz wykonywanie kontroli w tym zakresie, również w przypadku zgłoszenia i interwencji mieszkańców, 14. opiniowanie projektów hydrogeologicznych na wykonanie studni wierconych, 15. prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej 16. prowadzenie ewidencji, zbiorników bezodpływowych i istniejących oczyszczalni przydomowych. 17. Kontrola ilości usuwanych nieczystości płynnych, wydawanie decyzji ustalających postępowanie zastępcze oraz naliczanie opłat w tym zakresie, 18. prowadzenie spraw w zakresu utrzymania czystości i przestrzegania wymogów sanitarnoporządkowych na terenie gminy, 19. współpraca z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Nysie w zakresie przestrzegania czystości i porządku, 20. współpraca ze spółkami wodnymi, 21. prowadzenie postępowań w zakresie korzystania z urządzeń wodnych ( cieki , rowy itp.) 22. opiniowanie wniosków w sprawie wydawania przez Starostę decyzji zatwierdzających program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, 23. przyjmowanie informacji o wytwarzanych odpadów niebezpiecznych w ilości do 1 tys. ton rocznie, 24. wydawanie zgody na miejsce oraz sposób gromadzenia odpadów składowanych w innym miejscu niż składowisko odpadów, 25. prowadzenie wojewódzkiej bazy wyrobów azbestowych, przyjmowanie oświadczeń właścicieli o posiadaniu lub demontażu wyrobów z azbestu, 26. realizacja Gminnego Programu Usuwania Wyrobów Azbestowych, 27. wprowadzanie danych do Wojewódzkiej Bazy Wyrobów Zawierających Azbest, 28. ustanawianie parku wiejskiego, określenie jego granic oraz sposobu wykonywania ochrony, 29. określanie możliwości uznania na park wiejski terenów, na których znajduje się starodrzew, 30. przygotowywanie wymaganych prawem informacji publicznych, przekazywanie ich do publikacji na stronach BIP oraz ich aktualizacja. 31. wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów, 32. wymierzanie kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez zezwolenia, 33. prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem komunikacji na terenie gminy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie min.wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w administracji samorządowej, znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office, samodzielność i kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność zarzadzania czasem, umiejętność planowania i wyznaczania celów, uprzejmość w kontaktach z petentem, zdyscyplinowanie, rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Kamiennik
NIP: 7531216624
REGON: 000538350
Adres www: www.kamiennik.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 1-GOMAJA 69, 48-388 Kamiennik, powiat: nyski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Bogusława Zapotoczna-Pająk
Nr telefonu: 774312135 w.18
E-mail: sekretarz@kamiennik.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail