Numer oferty: StPr/25/10413
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 00-898 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
- zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji,
- stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania
jednostki,
- sporządzanie i redagowanie oficjalnych pism urzędowych,
- archiwizacja dokumentów,
- wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 158,74 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w celu zastępstwa nieobecnego pracownika,
- ruchomy rozkład czasu pracy z możliwością rozpoczęcia pracy w godz. 7:00 9:00 i odpowiednio zakończenia po 8 godzinach,
- trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz szeroki wachlarz świadczeń socjalnych,
- możliwość zakupu ubezpieczenia na życie, opieki medycznej oraz karty sportowej,
- pakiet szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia oraz wiedzy,
- interesującą, pełną wyzwań pracę w zgranym zespole.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: archiwista zakładowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- pełną zdolność do czynności prawnych i nieposzlakowaną opinię,
- niekaralność za przestępstwo skarbowe,
- wobec kandydata nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- zdolność analitycznego myślenia (mile widziane),
- umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy pod presją czasu odporność na stres,
- praktyczną znajomość MS Office.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Podanie o zatrudnienie na powyższe stanowisko adresowane do Dyrektora Sądu Okręgowego w Warszawie (z zaznaczeniem sygnatury konkursu).
2. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Sądzie Okręgowym w Warszawie.
3. Kserokopia dyplomu ukończenia szkoły oraz świadectwa dojrzałości.
4. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych umiejętności i kwalifikacji.
5. Pisemne oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe oraz, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
6. W przypadku przekazywania danych osobowych innych niż wskazanych w kwestionariuszu, np. zawartych w dokumentach innych niż wymienionych w ogłoszeniu o konkursie pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
7. Mile widziane referencje i opinie od poprzednich pracodawców.
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne z zaznaczeniem sygnatury konkursu należy złożyć w terminie do 31.10.2025 r. osobiście bądź drogą listowną (decyduje data stempla pocztowego) do: Oddziału Kadr Sądu Okręgowego w Warszawie al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa pok. 407A, p. IV piętro
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Konkurs składa się z trzech etapów:
1. Etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych
przystąpienia do konkursu;
2. Etapu drugiego - sprawdzianu umiejętności;
3. Etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej.
Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu zostanie opublikowana w dniu 07.11.2025 r. na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Warszawie wraz z miejscem i terminem II etapu.
Po zakończeniu konkursu dokumenty złożone przez kandydatów, którzy:
- zostaną zakwalifikowani do zatrudnienia będą dołączone do ich akt osobowych,
- zostaną umieszczeni na liście rezerwowej przechowywane będą przez okres obowiązywania tej listy, a następnie zostaną komisyjnie zniszczone, jednak nie wcześniej niż 3 miesiące od daty zakończenia procedury konkursowej,
- nie przejdą pozytywnie procedury konkursowej zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia procedury konkursowej.
Na wniosek osoby, która została wpisana na listę rezerwową lub nie przeszła procedury konkursowej dokumenty zostaną odesłane na wskazany we wniosku adres. Wniosek można składać w terminie do 3 miesięcy od zakończenia procedury
Pracodawca zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
Miejsce wykonywania pracy: na terenie Warszawy: al. Solidarności 127, ul. Czerniakowska 100, ul. Płocka 9, ul. Płocka 5a oraz ul. Przyokopowa 33
Godziny rozpoczęcia pracy: 7:00 - 9:00
Pełna treść oferty znajduje się pod adresem: https://bip.warszawa.so.gov.pl/oferta-pracy/8502/inspektor-w-archiwum-k-1101-61-2025
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE
NIP: 5272026252
REGON: 000324694
Adres www: www.warszawa.so.gov.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. Solidarnosci 127, 00-898 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. Podanie o zatrudnienie na powyższe stanowisko adresowane do Dyrektora Sądu Okręgowego
w Warszawie (z zaznaczeniem sygnatury konkursu).
2. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Sądzie Okręgowym w Warszawie.
3. Kserokopia dyplomu ukończenia szkoły oraz świadectwa dojrzałości.
4. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych umiejętności
i kwalifikacji.
5. Pisemne oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe oraz,
że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub przestępstwo skarbowe.
6. W przypadku przekazywania danych osobowych innych niż wskazanych w kwestionariuszu,
np. zawartych w dokumentach innych niż wymienionych w ogłoszeniu o konkursie pisemne oświadczenie
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
7. Mile widziane referencje i opinie od poprzednich pracodawców.
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne z zaznaczeniem sygnatury konkursu należy złożyć w terminie do 31.10.2025 r. osobiście bądź drogą listowną (decyduje data stempla pocztowego) do: Oddziału Kadr Sądu Okręgowego w Warszawie al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa pok. 407A, p. IV piętro
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne z zaznaczeniem sygnatury konkursu należy złożyć w terminie do 31.10.2025 r. osobiście bądź drogą listowną (decyduje data stempla pocztowego) do: Oddziału Kadr Sądu Okręgowego w Warszawie al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa pok. 407A, p. IV piętro
Pełna treść oferty znajduje się pod adresem: https://bip.warszawa.so.gov.pl/oferta-pracy/8502/inspektor-w-archiwum-k-1101-61-2025