Numer oferty: StPr/25/10454
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Miodowa 22/24, 00-246 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - wprowadzenie do instytucji zaktualizowanej instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- prowadzenie i nadzorowanie archiwum zakładowego,
- wdrożenie i bieżąca obsługa systemu EZD,
- zapewnienie zgodności procesów obiegu dokumentów z obowiązującymi przepisami,
- szkolenie i wsparcie pracowników w zakresie obsługi systemu EZD, w tym tworzenia spraw i klasyfikowania dokumentacji zgodnie z JRWA,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie klasyfikowania i archiwizowania dokumentów,
- zarządzanie korespondencją i dokumentacją kancelaryjną, w tym obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
- prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dokumentacji elektronicznej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- ciekawą pracę w wiodącej Uczelni artystycznej o ugruntowanej pozycji;
- stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, po 3-miesięcznym okresie próbnym;
- płacę zasadniczą w okresie próbnym 6 000,00 brutto / miesięcznie; po okresie próbnym co najmniej 6 500,00 brutto miesięcznie;
- dodatek stażowy zgodnie z wysługą lat;
- szkolenia;
- możliwość skorzystania ze wsparcia oferowanego przez ZFŚS.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: archiwista
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Archiwista
- dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność, rzetelność, uczciwość
- A/B) prowadzenie archiwum zakładowego
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie wyższe (archiwistyka, administracja lub kierunki pokrewne) lub tytuł technika archiwisty,
- mile widziane ukończone kursy kancelaryjno-archiwalne I i II stopnia,
- znajomość przepisów: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i aktów wykonawczych, instrukcji kancelaryjnej, JRWA, rozporządzeń dotyczących EZD,
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy w archiwum i przy wdrażaniu systemów EZD,
- praktyczna znajomość systemu EZD lub podobnych rozwiązań (ICT, elektroniczny obieg dokumentów),
- dobra organizacja pracy i samodzielność,
- umiejętność szkolenia innych osób,
- komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego drogą elektroniczną na adres: biuro.kanclerza@e-at.edu.pl do dnia 31 października 2025 roku. Do zgłoszenia należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji.
Miejsce pracy: ul. Miodowa 22 m. 24,
Godziny pracy: 8-16
Przesyłając CV przekazują Państwo dane osobowe, których administratorem będzie Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie, która będzie je przetwarzać w celu przeprowadzenia rekrutacji. Więcej informacji o tym jak wykorzystujemy Państwa dane i jakie uprawnienia Państwu przysługują znajdą Państwo pod linkiem http://akademia.at.edu.pl/obowiazujace-dokumenty/rodo/ oraz w naszej siedzibie, a także pisząc na adres iod@e-at.edu.pl).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: AKADEMIA TEATRALNA IM.A.ZELWEROWICZA W WARSZAWIE
NIP: 5251589168
REGON: 000275837
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Miodowa 22/24, 00-246 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Szczucińska
E-mail: biuro.kanclerza@e-at.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego drogą elektroniczną na adres: biuro.kanclerza@e-at.edu.pl do dnia 31 października 2025 roku. Do zgłoszenia należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji.