Numer oferty: StPr/25/0625
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Kierowanie pracą Wydziału, w tym planowanie, koordynacja i nadzór nad zadaniami pracowników;
2) Współpraca z innymi wydziałami urzędu w zakresie inwestycji, ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, planowania strategicznego i rozwoju miasta;
3) analiza zgodności dokumentów planistycznych z kierunkami rozwoju miasta, strategią rozwoju oraz planami inwestycyjnymi;;
4) udział w opracowywaniu dokumentów strategicznych (Strategia Rozwoju, Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej, Lokalny Program Rewitalizacji itp.);
5) wskazywanie terenów przeznaczonych pod inwestycje miejskie, projekty strategiczne, programy mieszkaniowe, komunalne i rewitalizacyjne;
6) prowadzenie analiz efektywności ekonomicznej obrotu nieruchomościami miejskimi oraz doradzanie Burmistrzowi w zakresie polityki gruntowej;
7) nadzór nad przygotowaniem nieruchomości do sprzedaży lub zagospodarowania;
8) udział w negocjacjach dotyczących nabywania lub zbywania nieruchomości strategicznych dla miasta;
9) utrzymanie kontaktów z inwestorami, mieszkańcami i instytucjami publicznymi w zakresie polityki przestrzennej i gospodarki gruntami;
10) współpraca z jednostkami samorządu terytorailnego, agencjami rządowymi i organizacjami branżowymi w zakresie planowania i rozwoju przestrzennego;
11) inicjowanie projektów partnerskich (PPP, rewitalizacja, mieszkalnictwo społeczne) z wykorzystaniem zasobów gruntowych miasta;
12) sporządzanie opracowań studialnych dla terenu Miasta Nowy Dwór Mazowiecki;
13) sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta;
14) wydawanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla terenów nieposiadających planów miejscowych;
15) wydawanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenów nieposiadających planów miejscowych;
16) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta;
17) wydawanie zaświadczeń o obszarze rewitalizacji;
18) ustalanie lokalizacji mieszkaniowej na wniosek inwestora w trybie ustawy z dnia 05 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej;
19) przygotowywanie materiałów planistycznych i innych opracowań w ramach współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu;
20) nabywanie nieruchomości;
21) regulacja stanów prawnych nieruchomości;
22) zawieranie umów dzierżaw i użyczenia nieruchomości;
23) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
24) wykonywanie prawa wykupu;
25) naliczanie opłat adiacenckich;
26) naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu korzystania z gruntu;
27) prowadzenie straw związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości;
28) prowadzenie spraw nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości;
29) prowadzenie zasobu gruntów komunalnych - określenie jego wielkości oraz wartości;
30) prowadzenie dokumentacji geodezyjnej dla potrzeb Urzędu oraz jednostek organizacyjnych podległych Miastu;
31) realizacja zadań związanych z wydawaniem zgody na wykonywanie infrastruktury technicznej oraz czasowe zajęcie terenu;
32) prowadzenie zadań związanych z działalnością wspólnot gruntowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 do 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek funkcyjny i stażowy zgodnie z odrębymi przepisami
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat stażu pracy, w tym 3 letni staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
Bardzo dobra znajomość przepisów:
a) ustawy o gospodarce nieruchomościami,
b) ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
c) ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
d) ustawy o szczególnych rozwiązaniach dotyczacych regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych,
e) ustawy - przepisy wprowadzające ustwę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych,
f) ustawy o samorzadzie gminnym.
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
Nieposzlakowana opinia,
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestepstwo skarbowe,
Kreatywne myślenie, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność kierowania zespołem.
Wymagania dodatkowe:
1. Praktyczna znajomość procedur administracyjnych obowiązujących w JST,
2. Znajomość obsługi programów: OTAGO, EWMAPA, EWOPIS, MIENIE, GEOPORTAL, ZSIN,
3. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim
NIP: 5311695225
REGON: 000525903
Krótki opis działalności gospodarczej: Administracja publiczna.
Adres www: https://bip.nowydwormaz.pl/public/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim:
1) listu motywacyjnego z własnoręcznym podpisem;
2) kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie z własnoręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim zakładka "Nabór Pracowników UM);
3) dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (m.in. kserokopie świadectw pracy, zakresów czynności, kserokopie świadectw ukończonych szkół, kserokopie opinii pracodawcy po odbytym stażu) lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy);
4) oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych z własnoręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim zakładka "Nabór Pracowników UM");
5) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie).
Złożenie jakichkolwiek innych dokumentów zawierających dane osobowe w związku z ubieganiem się o ww. stanowisko, oznacza dobrowolną zgodę kandydata do pracy na ich podanie.
Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie pracy lub nauki za granicą musza być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazać okres zatrudnienie oraz charakter stosunku prawnego, na podstawie którego świadczona była praca za granicą.
W przypadku niedostarczenia wyżej wymienionych dokumentów lub braku własnoręcznego podpisu na tych dokumentach kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrunienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z własnoręcznym podpisem należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "nabór na wolne stanowisko Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim":
1) osobiście w pokoju nr. 225 w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30, lub
2) przesyłać na adres: Urząd Miejski, Wydział Kadr, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki lub,
3) przesłać drogą mailową na adres: nabory@nowydwormaz.pl
w terminie do dnia 20.10.2025 r. w godzinach pracy Urzędu, decyduje data wpływu oferty do Urzędu (nie liczy się data stempla pocztowego). Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane..
W przypadku wykorzystania drogi mailowej do przesłanej wiadomości załącza się skany dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu, w tym podpisane własnoręcznie przed zeskanowaniem oświadczenia.
Osoby dopuszczone do udziału w naborze są zobowiązane dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W ofercie należy podać dane kontaktowe w celu otrzymania powiadomienia o etapach rekrutacji.
Nie ma możliwości uzupełniania dokumentów po terminie składania aplikacji.
W terminie do dnia 27.10.2025 r. zakwalifikowani kandydaci zostana poinformowani o miejscu i terminie dalszego procesu rekrutacji.
Informacja o wynikach naboru prowadzonego na zasadzie otwartości i konkurencyjności będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy infomacyjnej w siedzibie Urzędu (II piętro, obok pokoju 225), przy ul. Zakroczymskiej 30 w Nowym Dworze Mazowieckim.
Po 3 miesiącach od zakończenia naboru oferty osób, które w tym czasie nie odbiorą dokumentów aplikacyjnych, zostaną zniszczone.