Numer oferty: StPr/25/0333
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa administracyjno-techniczna Burmistrza jako organu wykonawczego, przyjmowanie, rejestrowanie i przedstawianie korespondencji kierowanej do Burmistrza, organizowanie narad, konferencji i spotkań Burmistrza - sporządzanie protokołów i nadanie biegu przyjętym ustaleniom, we współpracy z Wydziałami Urzędu, sporządzanie protokołów z przyjęć interesantów, organizowanie uroczystości i spotkań związanych z wykonywaniem obowiązków przez Burmistrza oraz współudział w organizacji imprez i świąt państwowych, przygotowywanie projektów sprawozdań, raportów, informacji i analiz Burmistrza na potrzeby Rady Miejskiej we współpracy z Wydziałami Urzędu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicą w zakresie określonym przez Burmistrza i organizacja wizyt zagranicznych.
Szczegółowe informacje dotyczące stanowiska znajdują się pod adresem: https://www.umig.busko.pl/praca/24719-burmistrz-miasta-i-gminy-busko-zdroj-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-biura-obslugi-rady-miejskiej-i-burmistrza-w-wydziale-organizacyjno-administracyjnym-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-busku-zdroju.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 20.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Deklarowane zatrudnienie na okres 6 miesięcy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- certyfikat językowy: angielski na poziomie B2
- umiejętność obsługi komputera znajomość programów komputerowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem działalności samorządu gminnego.
Znajomość przepisów: Ustawy KPA,o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru i wymaganych dokumentów znajdują się pod adresem: https://www.umig.busko.pl/praca/24719-burmistrz-miasta-i-gminy-busko-zdroj-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-biura-obslugi-rady-miejskiej-i-burmistrza-w-wydziale-organizacyjno-administracyjnym-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-busku-zdroju.html
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju
NIP: 6551005568
REGON: 000523695
Krótki opis działalności gospodarczej: jednostka samorządu terytorialnego
Adres www: https://www.umig.busko.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aneta Kwiatkowska
Nr telefonu: 41 370 52 39
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dotyczące naboru i wymaganych dokumentów znajdują się pod adresem: https://www.umig.busko.pl/praca/24719-burmistrz-miasta-i-gminy-busko-zdroj-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-biura-obslugi-rady-miejskiej-i-burmistrza-w-wydziale-organizacyjno-administracyjnym-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-busku-zdroju.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon