Numer oferty: StPr/25/0625
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Aleksandra Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) przygotowanie i przeprowadzanie rejestracji osób na potrzeby kwalifikacji wojskowej,
2) przygotowanie dokumentacji do przeprowadzania kwalifikacji wojskowej, udział w przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
3) wydawanie decyzji o przeznaczeniu osób do wykonywania świadczeń na rzecz obrony, stosowanie egzekucji administracyjnej wobec osób uchylających się od stawiennictwa do kwalifikacji wojskowej, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie nałożenia obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych,
4) opracowywanie i utrzymanie w stałej aktualności planów akcji kurierskiej oraz prowadzenie szkoleń pracowników urzędu zabezpieczających sprawne przeprowadzenie akcji,
5) organizowanie kontroli wykonywania zadań obronnych, opracowywanie i aktualizacja dokumentacji obronnej (stały dyżur, plan ochrony obiektu, plan operacyjny funkcjonowania miasta), realizacja zadań na rzecz wojsk sojuszniczych wynikających z obowiązku Państwa Gospodarza,
6) przygotowywanie stosownych uchwał, zarządzeń, umów lub porozumień w zakresie działalności referatu,
7) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 5 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: a. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
nieposzlakowana opinia,
jest obywatelem polskim.
b. Wymagania dodatkowe:
mile widziane wykształcenie wyższe w zakresie: administracji, bezpieczeństwo wewnętrzne, prawo,
preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych jst.,
znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy o obronie Ojczyzny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej;
samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski Lidzbark Warmiński
NIP: 7430006954
REGON: 000525665
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleksandra Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Niedźwiedzka
Nr telefonu: 89 767 85 16
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
list motywacyjny, dokumenty poświadczające wykształcenie,
kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
klauzula informacyjna załącznik nr 1 do ogłoszenia,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych -pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon