Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 24 października 2025 (piątek)

Specjalista ds. kontroli wewnętrznej - Chorzów, śląskie

Data dodania: 2025-10-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pracodawca: ŚLĄSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/2300

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Promenada Gen. J. Ziętka 7, 41-501 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie:
https://slaskiezoo.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-kontroli-wewnetrznej-konkurs-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html
- Śląski Ogród Zoologiczny z siedzibą w Chorzowie, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 ogłasza konkurs na wolne stanowiska urzędnicze: Specjalista ds. kontroli wewnętrznej
- Liczba wakatów: 1 etat,
- Wymiar czasu pracy: pełny etat,
- Zakres obowiązków:
1. Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur wewnętrznych i polityk organizacyjnych w Ogrodzie Zoologicznym, w tym szczegółowe monitorowanie działań związanych z zarządzaniem dokumentacją, finansami i procesami operacyjnymi;
2. Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w celu oceny efektywności procesów organizacyjnych, identyfikowania ryzyk oraz wdrażania działań naprawczych;
3. opracowywanie i wdrażanie zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych oraz monitorowanie ich realizacji w celu poprawy funkcjonowania Ogrodu Zoologicznego;
4. Współpraca z komórkami organizacyjnymi i stanowiskami organizacyjnymi w zakresie kontroli operacyjnej, w tym monitorowanie zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi;
5. Przygotowywanie raportów, analiz i sprawozdań z przeprowadzonych audytów wewnętrznych, z uwzględnieniem rekomendacji dotyczących poprawy efektywności procesów organizacyjnych;
6. Koordynowanie działań związanych z kontrolą wewnętrzną w obszarze zamówień publicznych i gospodarki finansowej, w tym audytowanie wydatków i ocenianie zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.
7. Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie zasad kontroli wewnętrznej, procedur kancelaryjnych oraz zgodności z regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych;
8. Opracowywanie i aktualizacja procedur wewnętrznych w zakresie kontroli wewnętrznej, monitorowanie ich wdrażania oraz dbanie o ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi i wewnętrznymi;
9. Współpraca z zewnętrznymi audytorami oraz instytucjami nadzorującymi w zakresie przeprowadzania audytówzewnętrznych i kontrolowania zgodności sziałań Ogrodu Zoologicznego z normami branżowymi oraz przepisami prawa;
10. Zarządzanie ryzykiem organizacyjnym poprzez wdrażanie systemów monitorowania i kontrolowania ryzyk związanych z działalnością operacyjną i administracyjną Ogrodu Zoologicznego;
11. Wspieranie działań na rzecz poprawy efektywności operacyjnej i wprowadzania innowacji w procesach wewnętrznych, mających n a celu podniesienie jakości usług i zarządzania zasobami;
12. Analiza wyników kontrolii wewnętrznych i przygotowanie rekomendacji dla Dyrekcji w zakresie wdrażania usprawnień organizacyjnych oraz procedur zarządzania ryzykiem;
13. Stosowanie normatywów kancelaryjno-archiwalnych Ogrodu Zoologicznego, zwłaszcza w zakresie obiegu dokumentów;
14. Przygotowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego Ogrodu Zoologicznego zgodnie z postanowieniami normatywów kancelaryjno archiwalnych.
- Warunki pracy na stanowisku:
1. Praca wykonywana w budynku Dyrekcji Śląskiego Ogrodu Zoologicznego - budynek piętrowy z windą, przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
2. Praca przy komputerze i w terenie wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do wykonywania czynności na tym stanowisku w miejscu ich odbywania.
3. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
4. Wymiar zatrudnienia: pełny etat.
5. Harmonogram czasu pracy: w uzgodnieniu z dyrektorem.
6. Stanowisko i wynagrodzenie: zgodnie z grupą zaszeregownia.
- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 5800 zł, plus premia, plus dodatek za wieloletnią pracę (dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego). Praca na umowę o pracę: Pierwsza umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie, staż pracy:
1. Wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu: administracji publicznej, prawa, ekonomii, zarządzania, finansów, rachunkowości lub pokrewnych kierunków.
2. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata w obszarze kontroli wewnętrznej, audytu, nadzoru lub pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.

Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
3. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Znajomość przepisów dotyczących kontroli zarządczej, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych,
5. Umiejętność analizowania dokumentacji i formułowania wniosków pokontrolnych,
6. Umiejętność sporządzania raportów, notatek i protokołów z przeprowadzonych czynności kontrolnych,
7. Wysoka kultura osobista, rzetelność i obiektywizm,
8. Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
9. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy.

Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie w prowadzeniu lub uczestnictwie w kontrolach wewnętrznych w jednostkach sektora finansów publicznych,
2. Ukończone kursy lub szkolenia z zakresu kontroli wewnętrznej, audytu wewnętrznego, kontroli zarządczej lub zarządzania ryzykiem (mile widziane certyfikaty potwierdzające kwalifikacje, np. szkolenia z zakresu Standardów Kontroli Zarządczej, audytu w jednostkach sektora finansów publicznych, ISO 9001, itp.),
3. Znajomość systemów i narzędzi wspierających analizę danych, np. arkuszy kalkulacyjnych, raportowania i monitorowania wyników.
4. Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania instytucji publicznych,
5. Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność,
6. Znajomość zasad sporządzania i obiegu dokumentacji urzędowej,
7. Umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność i dyskrecja.
8. Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym.
9. Znajomość zasad funkcjonowania ogrodu zoologicznego w formie jednostki budżetowej.
10. Sumienność
11. Dyspozycyjność
12. Prawo jazdy kategorii B.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ŚLĄSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY
NIP: 6272648416
REGON: 240951360
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność ogrodów botanicznych i zoologicznych oraz naturalnych obszarów i obiektów chronionej przyrody
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Promenada Gen. J. Ziętka 7, 41-501 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Idzik
Nr telefonu: 666-031-184
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. Curriculum Vitae.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie lub uprawnienia.
5. Kserokopie świadectw pracy.
6. Kserokopie zaświadczeń ukończenia kursów / szkoleń w zakresie wynikającym z zakresu czynności.
7. Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych.
8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
10. Klauzula informacyjna RODO dotycząca rekrutacji.

Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć bezpośrednio w dziale kadr Śląskiego Ogrodu Zoologicznego lub przesłać drogą pocztową na adres Śląskiego Ogrodu Zoologicznego do dnia 24.10.2025 r. do godz. 12:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. finansowo-księgowych oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z podanym adresem zwrotnym.
2. Dokumenty złożone poza toczącymi się procedurami rekrutacyjnymi, oferty dostarczone w niepoprawnie opisach kopertach oraz oferty przesłane drogą elektroniczną nic będą rozpatrywane.
3. Aplikacje, które wpłyną do Śląskiego Ogrodu Zoologicznego po terminie, nic będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych.
4. Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.slaskiezoo.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 w Chorzowie.

Do pobrania: na www.slaskiczoo.pl
1. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3. Wzór oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o korzystaniu w pełni z praw publicznych, o nie byciu prawomocnie skazanym za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.

Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6% .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do dnia: 24.10.2025 r. do godz. 12:00 , Godziny : 7:00-15:00

opublikowano: 2025-10-14
ostatnia aktualizacja: 2025-10-15
Komentarze
Polityka Prywatności