Numer oferty: StPr/25/0421
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dzierzgońska 2, 82-433 Mikołajki Pomorskie, powiat: sztumski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Opracowywanie i aktualizacja planów OC, przygotowanie tworzenia i szkolenia formacji OC.
2. Opracowywanie i aktualizacja planu operacyjnego funkcjonowania gminy.
3. w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa.
4. Opracowanie i aktualizacja dokumentacji Stałego Dyżuru i Akcji Kurierskiej.
5. Realizacja zadań związanych z zapewnieniem procesu kierowania działaniami
w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania rozwoju zagrożeń na terenie Gminy Mikołajki Pomorskie.
6. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
7. Prowadzenie rejestru zabytków Gminy Mikołajki Pomorskie.
8. Prowadzenie spraw dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik zarządzania kryzysowego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- praca w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów
- komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
- biegła obsługa komputera Pakiet MS Office, Word Excel
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, bezpieczeństwo publiczne
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
Inne wymagania: Znajomość i umiejętność stosowania przepisów związanych z wykonywaniem zadań merytorycznych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Mikołajkach Pomorskich
NIP: 5791618181
REGON: 000534517
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dzierzgońska 2, 82-433 Mikołajki Pomorskie, powiat: sztumski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Informacje o naborze oraz wymagane dokumenty znajdują się na BIP Urzędu Mikołajki Pomorskie w zakładce nabory i konkursy.
Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy (dokument do pobrania),
2) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz kopie dokumentów,
o posiadanych kwalifikacjach lub umiejętnościach, kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzających wymagany staż,
3) oświadczenie kandydata o obywatelstwie polskim, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata, ze nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie na adres Urząd Gminy w Mikołajkach Pomorskich, ul. Dzierzgońska 2; 82-433 Mikołajki Pomorskie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w terminie do dnia 28.10.2025 roku.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta