Numer oferty: StPr/25/0422
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zawidowska 4, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Współudział w prowadzeniu pełnej księgowości spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa.
2. Sporządzanie i weryfikacja sprawozdań finansowych, bilansów oraz raportów zarządczych.
3. Kontrola dokumentów księgowych i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.
4. Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań do instytucji zewnętrznych (US, GUS, NFZ, itp.).
5. Współpraca z biegłym rewidentem, instytucjami kontrolnymi oraz bankami.
6. Zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności.
7. Współpraca z działami administracyjnymi, kadrowymi i kontraktowymi szpitala.
8. Udział w opracowywaniu planów finansowych, analiz ekonomicznych i budżetowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia:
- Komputer - obsługa programu Excel
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
1.Wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane: rachunkowość, finanse, ekonomia).
2. Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości.
3. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, podatków oraz finansów publicznych.
4. Bardzo dobra znajomość obsługi programów finansowo-księgowych, Excel.
5. Rzetelność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
7. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
8. Niekaralność.
9. Nieposzlakowana opinia.
Oferujemy:
1. Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się placówce medycznej.
2. Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
3. Udział w procesach usprawniających zarządzanie finansami szpitala.
4. Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonego zespołu.
5. Pakiet świadczeń pracowniczych zgodny z regulaminem ŁCM.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6131480564
REGON: 231190020
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zawidowska 4, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
E-mail: sekretariat@lcm-luban.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: sekretariat@lcm-luban.pl lub dostarczenie osobiście do Sekretariatu Łużyckiego Centrum Medycznego, ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań z dopiskiem "Aplikacja - Zastępca Głównego Księgowego" oraz klauzulą RODO o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o., zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail