Numer oferty: StPr/25/2302
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie:
https://bip.sicienko.pl/oferta-pracy/10972/stanowisko-urzednicze-ds-przygotowania-i-realizacji-inwestycji
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych w zakresie przygotowania i realizacji, w szczególności:
a) opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych,
b) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,
c) koordynowanie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej i kosztorysowej, niezbędnej do realizacji zadań,
d) sprawdzanie pod względem formalnym poprawności dokumentacji technicznej i kosztorysowej, przekazywanej przez projektantów, niezbędnej do realizacji zadań,
e) uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenia zgłoszenia inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane,
f) przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów wyboru, projektu umowy i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz współpraca w zakresie udzielania zamówienia publicznego,
g) udział w przekazywaniu placu budowy, pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji i remontów,
h) podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania jak i realizacji inwestycji i remontów,
i) udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
j) uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,
k) sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich zgodności z warunkami umownymi,
l) przygotowanie i złożenie wniosków o zakończeniu budowy i wydania decyzji na użytkownie,
m) rozliczanie finansowe realizowanych zadań,
n) prowadzenie Karty realizacji inwestycji,
o) współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji lub organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na realizację zadań,
p) analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe, weryfikacja kosztorysów składanych przez wykonawców robót,
q) sporządzanie sprawozdań, raportów, analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw,
r) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,
s) inicjowanie zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
Warunki pracy na stanowisku
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) umowa o pracę - pełen etat;
c) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd; praca w terenie obszar Gminy Sicienko;
d) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek;
e) praca w zespole;
f) codzienny kontakt telefoniczny;
g) bezpośredni kontakt z klientami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etnicze, wyznanie, orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa urządzeń biurowych
- biegła obsługa komputera
- prawo jazdy kat. B
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
a) spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) posiada wykształcenie wyższe,
c) posiada min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego w zakresie: przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych lub w biurze projektowym lub na budowie w charakterze inżyniera budowy,
d) zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- prawa budowlanego,
- prawa zamówień publicznych,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
e) posiada prawo jazdy kat. B,
f) posiada biegłą umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
g) posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań.
Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie techniczne,
b) znajomość programów kosztorysowych, umiejętność kosztorysowania,
c) uprawnienia do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub w innej specjalności,
d) doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji na działania inwestycyjne ze środków zewnętrznych,
e) umiejętność interpretowania przepisów,
f) kreatywność,
g) komunikatywność,
h) inicjatywa,
i) zdyscyplinowanie,
j) odpowiedzialność,
k) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
l) umiejętność pracy pod presją czasu,
m) odporność na trudne sytuacje zawodowe.
Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY W SICIENKU
NIP: 9531023659
REGON: 000547023
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 52 31 17 446, 52 31 17 430
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny opatrzony danymi kontaktowymi oraz własnoręcznym podpisem;
b) życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony danymi kontaktowymi oraz własnoręcznym podpisem;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
e) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie oraz o opinii;
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
g) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru.
h) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
i) referencje, jeśli takie posiada;
j) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
k) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.
Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju w terminie do 24 października 2025 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku.
Dodatkowe informacje:
Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi, powołana przez Wójta Gminy Sicienko, Komisja konkursowa, w dwóch etapach:
- I etap obejmuje formalną analizę dokumentów,
- II etap stanowi merytoryczną ocenę kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej, testu kwalifikacyjnego lub/i zadania publicznego.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu naboru.
Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy okazać dowód tożsamości.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sicienku https://bip.sicienko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu
52 31 17 446 i 52 31 17 430.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta