Numer oferty: StPr/25/2068
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: GRODZKA 12, 20-112 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Nadzorowanie sporządzania niezbędnych dokumentów i wykonywanie czynności przygotowawczych oraz organizacyjno technicznych dotyczących realizacji zamówień publicznych.
2. Przygotowywanie wniosków dotyczących powołania, obsługa biurowo techniczna oraz udział w pracach komisji przetargowych.
3. Prowadzenie czynności związanych z postępowaniem odwoławczym.
4. Sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia.
5. Prowadzenie zbioru dokumentacji dotyczącej zrealizowanych zamówień publicznych oraz rejestru udzielonych zamówień publicznych.
6. Udostępnianie, na pisemne żądanie osób zainteresowanych, protokołu z ofert, wszelkich oświadczeń i zaświadczeń składanych w trakcie postępowania, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez wykonawcę.
7. Zamieszczanie ogłoszeń o których mowa w Ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
8. Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za administrowanie, koszty zarządu, fundusz remontowy i dostawę świadczeń do lokali stanowiących komunalny zasób mieszkaniowy.
9. Prowadzenie spraw wynikających z zawartych z usługobiorcami umów na usługę administrowania budynkami i lokalami pozostającymi w zarządzie ZNK.
10. Prowadzenie kontroli w zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarno porządkowym
i estetycznym budynków i ich otoczenia oraz urządzeń wspólnego użytku.
11. Koordynacja spraw związanych z administrowaniem, obsługa interesantów
i powierzonej korespondencji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Data zakończenia: 31.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze min. 4840zł brutto zgodnie z kategorią zaszeregowania + dodatek stażowy
Okres zatrudnienia: Ustawa z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych art. 16 pkt. 2
Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP ZNK w Lublinie
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera
- Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wykształcenie wyższe (mile wdziane techniczne).
2. Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i kodeksu cywilnego.
3. Znajomość ustawy o własności lokali.
4. Znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego.
5. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych
do ustawy.
6. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.
7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
8. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
9. Niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej.
10. Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
11. Posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku podinspektora
w Dziale Eksploatacji.
12. Obsługa komputera w środowisku Windows (Word, Excel).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W LUBLINIE
NIP: 9461886466
REGON: 430783940
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: GRODZKA 12, 20-112 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 081 537-12-49
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.
2. Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej (cv) - opatrzony numerem telefonu
kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących staż pracy oraz inne dodatkowe informacje potwierdzające posiadane kwalifikacje.
5. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora w Dziale Eksploatacji opatrzone klauzulą art. 233 Kodeksu Karnego.
6. Oświadczenia kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8. Oświadczenie, iż kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
9. Podpisana Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (formularz zawarty w treści ogłoszenia).
10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie pracy w wykonywaniu czynności z zakresu procedur zamówień publicznych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon