Numer oferty: StPr/25/0898
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 26, 32-410 Dobczyce, powiat: myślenicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.nieposzlakowana opinia,
5.wykształcenie wyższe,
6.dyspozycyjność, rzetelność, sumienność,
7.kompleksowa wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a w szczególności w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Wymagania dodatkowe:
1.kwalifikacje do pracy w zakresie zamówień publicznych,
2.minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
3.umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy,
4.dbałość o własny rozwój zawodowy,
5.odporność na stres, cierpliwość, elastyczność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.przygotowywanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2.opracowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówienia w trybach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dla zadań bieżących, remontowych prowadzonych przez referaty i samodzielne stanowiska Urzędu Gminy i Miasta oraz dla zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Referat Inwestycji we współpracy z kierownikami referatów i pracownikami na samodzielnych stanowiskach;
3.prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zapewniający jednolitość przeprowadzonych postępowań, pełniąc jednocześnie każdorazowo funkcję sekretarza w komisjach przetargowych.
4.prowadzenie pełnej obsługi serwisu internetowego do publikacji ogłoszeń w e-zamówieniach lub Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Zamieszcza stosowne informacje na stronie internetowej zamawiającego.
5.sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem formalno prawnym i spełnienia przez wykonawców warunków określonych w SWZ oraz ustawie Prawo Zamówień Publicznych dla potrzeb komisji przetargowej.
6.przedkładanie członkom komisji przetargowej i kierownikowi zamawiającego dokumenty dotyczące przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne do zatwierdzenia.
7.przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji dotyczącej udzielanych zamówień publicznych począwszy od momentu ich wszczęcia aż do zakończenia realizacji zamówień zgodnie z obowiązująca Instrukcją Kancelaryjną.
8.sporządzanie dla potrzeb Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce okresowe informacje z wykonanych zamówień publicznych.
9.przygotowywanie umowy z wybranymi wykonawcami na podstawie załącznika do SWZ pn: projekt umowy i uzyskuje akceptację /parafowanie umowy/ radcy prawnego Urzędu, pod względem prawnym oraz pod względem zakresu przedmiotu zamówienia kierownika referatu zlecającego zamówienie.
10.współpraca podczas przygotowania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia.
11.opracowywanie sprawozdania rocznego z realizacji zamówień publicznych na potrzeby Prezesa UZP i Burmistrza Gminy i Miasta Dobczyce.
12.przygotowywanie projektów umów na prace zlecone przez Urząd Gminy i Miasta Dobczyce, dbając o nadrzędne dobro gminy jako inwestora.
13.branie udział w pracach zespołu ds. zamówień publicznych.
14.terminowe przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, dotyczące prowadzonego postępowania.
15.kontrolowanie poprawności innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi.
16.przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję skierowaną do rozpatrzenia przez Kierownika Referatu.
17.terminowe opisywanie pod względem zgodności z ustawą PZP faktury i rachunki przedkładane przez poszczególnych wykonawców, przekazuje w terminie opisane faktury i rachunki do Referatu Finansowo Księgowego.
18.zwracanie w ustawowych terminach wadium dla prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez Urząd Gminy i Miasta Dobczyce.
19.realizacja powierzonych zadań w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy. Zapewnia wdrażanie aktualizacji wprowadzonych przepisów w zakresie powierzonych obowiązków.
20.dbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wydatkowania środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunków.
Ponadto, pracownik będzie odpowiedzialny za:
1.należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków i zadań,
2.stosowanie obowiązujących przepisów w zakresie prowadzonych spraw,
3.przestrzeganie dyscypliny pracy,
4. podnoszenie wiedzy w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku pracy,
5.przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.,
6.posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.
Oferujemy:
1.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
2. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
3.praca w robocze dni tygodnia od poniedziałku do piątku,
4.praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca w terenie,
5. dwupiętrowy budynek Urzędu nie posiada windy.
Miejsce i sposób składania dokumentów:
Wymagane dokumenty konkursowe: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych oraz własnoręcznie podpisane.
Wymagane dokumenty konkursowe należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych:
osobiście w Biurze Obsługi Klienta parter budynku Urzędu lub
przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) do Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce, Rynek 26, 32-410 Dobczyce,
w terminie do dnia 27 października 2025 roku, do godz. 17:00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania dodatkowe:
- kwalifikacje do pracy w zakresie zamówień publicznych,
- minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy,
- dbałość o własny rozwój zawodowy,
- odporność na stres, cierpliwość, elastyczność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy i Miasta w Dobczycach
NIP: 6812053811
REGON: 000527782
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 26, 32-410 Dobczyce, powiat: myślenicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Tomasz Suś
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny,
2.życiorys (CV),
3.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
4.oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Dołącz, jeśli posiadasz:
1.kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia),
2.kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach,
3.kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.