Numer oferty: StPr/wiha/25/1024
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Słowackiego 1a, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie rachunkowości jednostki;
2) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;
3) dokonywania wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4) sporządzanie kalkulacji kosztów;
5) sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych;
6) sporządzanie sprawozdań finansowych i statystyki publicznej;
7) zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez placówkę, w tym przestrzeganie ustawy o zamówieniach publicznych;
8) rozliczanie dotacji;
9) opracowanie projektu budżetu;
10) bieżąca analiza realizacji budżetu;
11)opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu finansowo-księgowego wydawanych przez Dyrektora;
12) inne obowiązki wynikające w szczególności z ustawy o finansach publicznych i pracownikach
samorządowych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.75
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30.0
Data rozpoczęcia: 29.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 662,50 PLN
Opis wynagrodzenia: dodatkowo oprócz wynagrodzenia zasadniczego wypłacany jest dodatek funkcyjny, dodatek stażowy, dodatek motywacyjny o którym mowa w Rządowym programie ,,Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej na lata 2024-2027"oraz nagrody uzrraniowe)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- A.36. Prowadzenie rachunkowości
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymaganiania niezbędne:
Wymagania w stosunku do kandydatów określa ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r., poz.1530 ze zm.) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1135 ze zm.)
Głównym księgowym (pracownikiem samorządowym zatrudnionym na kierowniczym stanowisku urzędniczym - głównego księgowego), może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (zgodnie z art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych: ,,Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na
stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej");
2| ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; oraz nie była skazana
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
5) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-1etnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
6) posiada zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych, co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na w/w stanowisku;
7) posiada zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce;
8) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
9) posiada znajomość obsługi komputera.
2. Wymagania dodatkowe (mile widziane): znajomość programu finansowo-księgowego REKORD lub innego programu księgowego, znajomość
programu Excel, Word.
Miejsce wykonywania pracy: pomieszczenie biurowe na l piętrze w budynku przy ul. Słowackiego 1a w Oświęcimiu. Budynek wyposażony jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony, zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy - 3/4 etatu, praca w systemie jednozmianowym od 7:30 do 13:30.
Charakter wykonywanej pracy: praca administracyjno-biurowa związana z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych oraz podejmowaniem decyzji; praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy wymiaru czasu pracy; praca samodzielna, ale wymagająca współpracy z innymi pracownikami.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W OŚWIĘCIMIU
NIP: 5492212620
REGON: 356901925
Krótki opis działalności gospodarczej: pomoc społeczna bez zakaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Słowackiego 1a, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV);
2. List motywacyjny;
3. Kwestionariusz ubiegającego się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej biuletynu informacji publicznej ŚDS lub w siedzibie ŚDS w sekretariacie - pierwsze piętro);
4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
5. Kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectw pracy) lub innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje;
6. Oświadczenie o niekaralności (oświadczenie sporządza sam kandydat);
7. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone zgodą na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy w zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 20761679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95l46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1781 ze zm.)".
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 3 listopada 2025r. Dokumenty można składać osobiście w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymiw Oświęcimiu, ul. Słowackiego 1a, 32-600 Oświęcim (l piętro - sekretariat) lub przesłać pocztą na adres:Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w
Oświęcimiu, ul, Słowackiego 1a, 32-600 Oświęcim z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego".
Szczegółowe informacje dot. naboru znajdują się na stronie - https://bip.malopolska.pl/sdsdozzposwiecim,a,2752309,nabor-na-stanowisko-glownego-ksiegowego-34-etatu.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta