Numer oferty: StPr/25/0558
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne
1. współpraca z odpowiednimi komisjami Rady w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;
2. współdziałanie ze skarbnikiem w zakresie opracowania projektu budżetu w części dotyczącej Wydziału RI;
3. przygotowywanie projektów uchwał, aktów wewnętrznych, sprawozdań, analiz oraz innych materiałów dla potrzeb Rady, Zarządu i Starosty w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;
4. rozpatrywanie i załatwianie w porozumieniu z Zespołem Obsługi Rady i Zarządu interpelacji i wniosków radnych w zakresie Wydziału RI;
5. realizacja zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu;
6. współpraca przy opracowywaniu założeń zadań inwestycyjnych Powiatu oraz współpraca przy organizacji realizacji planowanych inwestycji;
7. poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla projektów planowanych do realizacji przez Powiat;
8. przygotowanie wniosków aplikacyjnych oraz nietechnicznych załączników uzupełniających oraz aplikowanie o zewnętrzne wsparcie finansowe projektów;
9. pozyskiwanie i uzgadnianie informacji finansowych, technicznych oraz prawnych z odpowiednimi wydziałami Urzędu w celu prawidłowego przygotowania projektu;
10. koordynowanie działań w fazie wdrażania projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
11. prowadzenie spraw związanych z zawieraniem porozumień i umów dotyczących wspólnej realizacji oraz dofinansowania projektów;
12. współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi poszczególnymi programami i funduszami oraz wdrażającymi je wnioskowanie o płatność, sprawozdawczość, rozliczanie projektów finansowanych z tych programów oraz funduszy;
13. monitorowanie i zapewnienie prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektów związanych z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi programami lub funduszami udzielającymi wsparcie;
14. informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o możliwościach finansowania projektów ze źródeł zewnętrznych;
15. współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi lub organizacjami pozarządowymi Powiatu w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie;
16. koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy europejskich oraz monitoring ich wykorzystania w poszczególnych etapach realizacji przez komórki merytoryczne Starostwa;
17. opisanie rachunków i faktur w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej;
18. udzielanie wyjaśnień pisemnych i ustnych w trakcie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w ramach posiadanego zakresu czynności i prowadzonych spraw;
19. przygotowywanie i doręczanie korespondencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym KPA oraz sprawdzanie każdorazowo przed wysyłką korespondencji prawidłowość adresu e-doręczeń stron wraz z udokumentowania tej czynności w aktach sprawy;
20. inne czynności zlecone przez Dyrektora Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej, nieobjęte niniejszym zakresem czynności, a wynikające z bieżących potrzeb merytorycznych Wydziału;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie na w/w stanowisku ustalane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 25 października 2021 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1638 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni.
Inne świadczenia przysługujące na w/w stanowisku zostały określone w przepisach Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni, a także ustawy z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych;
- znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość przepisów i wytycznych dotyczących funduszy unijnych, w szczególności w zakresie programów operacyjnych perspektywy 20212027, a także regulacji dotyczących projektów finansowanych z krajowych źródeł publicznych;
- umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawa;
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność biegłej obsługi programów pakietu MS Office;
- umiejętność redagowania pism;
- odporność na stres;
- umiejętność pracy w zespole;
- terminowość;
- dyspozycyjność;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista.
Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy), docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony. System pracy jednozmianowy w godzinach: 7:30-15:30. Praca w budynku Starostwa Powiatowego w Bochni (budynek 3 piętrowy). Praca biurowa, przeważnie siedząca. Stanowisko związane z pracą przy komputerze.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Bochni
NIP: 8681961790
REGON: 851665090
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Wojakiewicz
Nr telefonu: 146153710
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie,
4. kserokopie dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje, doświadczenie i staż pracy (w przypadku wykazywania stażu pracy w ramach stażu odbytego za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy wymagana jest kserokopia zaświadczenia o odbyciu stażu),
5. kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub oryginał zaświadczenia w przypadku trwającego zatrudnienia,
6. kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik na stronie BIP),
7. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik na stronie BIP),
9. oświadczenie kandydata o niekaralności (załącznik na stronie BIP),
10. oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
11. zaświadczenie o stopniu niepełnosprawności jeśli dotyczy osoby niepełnosprawnej,
12. informacja dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik na stronie BIP).
Uwagi
Wymagane dokumenty należy składać na Dziennik Podawczy Starostwa Powiatowego w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia lub przesłać pocztą na w/w adres Starostwa z dopiskiem Nabór Starszy inspektor w Wydziale Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej w terminie do dnia 24.10.2025 r. (włącznie).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon