Numer oferty: StPr/25/2537
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 1, 25-303 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - ustalanie i aktualizacja opłat rocznych za użytkowanie wieczyste nieruchomości,
- udzielanie bonifikat od opłat rocznych za użytkowanie wieczyste nieruchomości,
- ustalanie innych terminów płatności opłat rocznych za użytkowanie wieczyste nieruchomości,
z udzielaniem pomocy de minimis dla podmiotów gospodarczych,
- udzielanie bonifikat od opłat rocznych oraz jednorazowych za przekształcenie prawa użytkowania
wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tego gruntu,
- przygotowywanie projektów decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
nieruchomości,
- wystawianie zaświadczeń dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów w prawo
własności gruntu oraz waloryzacja opłat rocznych za przekształcenie,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy:ustaw: o gospodarce nieruchomościami,gruntów i budynków, komunikatywność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność.
[Umiejętność 1] : umiejętność korzystania z elektronicznego dostępu do ksiąg wieczystych oraz identyfikowania nieruchomości na postawie wypisów i wyrysów z ewidencji.
Wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-gospodarki-nieruchomosciami-nr-ref-612025.html.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Kielce
NIP: 6570462841
REGON: 000516028
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierownie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 1, 25-303 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Matczak
Nr telefonu: 413676142, 413676750
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 413676142, 413676750
Wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem:https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-gospodarki-nieruchomosciami-nr-ref-612025.html