Numer oferty: StPr/25/1555
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z polityką gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Miasto Elbląg;
kontrola wykorzystania lokali w budynkach stanowiących zasób mieszkaniowy Miasta;opracowywanie analiz potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej z uwzględnieniem osób znajdujących się w najtrudniejszych warunkach;
współdziałanie ze społeczną Komisją Mieszkaniową przy Prezydencie Miasta Elbląg w zakresie opiniowania list przydziału lokali mieszkalnych i zamiany mieszkań ze względu na niepełnosprawność;wydawanie zezwoleń na dokonywanie zamian lokali mieszkalnych międzylokatorskich oraz z urzędu;prowadzenie postępowań w zakresie rozwiązywania umów najmu lokali podlegających przepisom ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego oraz na podstawie orzeczeń sądów powszechnych;prowadzenie spraw związanych z umarzaniem, odraczaniem oraz rozkładaniem na raty należności pieniężnych za najem lokali mieszkalnych i użytkowych w oparciu o uchwałę Rady Miejskiej w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłat należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa; obsługa Elbląskiego Systemu Informacji Przestrzennej ESIP, w tym bieżąca rejestracja pism i spraw w ramach elektronicznego systemu.
Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy - październik 2025/ listopad 2025
Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7640 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 550 PLN
Opis wynagrodzenia: W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe: prawnicze lub administracyjne, lub średnie ekonomiczne; co najmniej 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji publicznej; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: Kodeks cywilny, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office;
aktywność, odpowiedzialność; umiejętność nawiązywania kontaktów; obiektywizm, samodzielność, bezstronność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
kursy i szkolenia w zakresie gospodarki komunalnej, gospodarki mieszkaniowej i dla zarządców nieruchomości; prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych;umiejętność prowadzenia negocjacji.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Elblągu
NIP: 5780007338
REGON: 000595111
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Cholewińska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) - podpisany przez kandydata;kwestionariusz osobowy - dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu ;kopie dokumentów poświadczających wykształcenie;kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji publicznej (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu;
kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 20.10.2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Specjalista / Podinspektor ds. mieszkaniowych w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Referat Spraw Mieszkaniowych w Urzędzie Miejskim w Elblągu, ul. Łączności 1, w terminie do dnia 20 października 2025 r.
- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub
- składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100,
- za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e-Doręczenia.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 20.10.2025r.