Numer oferty: 336421
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków sprzedawcy stoiska mięsnego obejmuje profesjonalną obsługę klienta, przygotowanie mięsa i wędlin do sprzedaży, dbanie o ekspozycję, czystość i porządek na stoisku oraz obsługę kasy fiskalnej i prowadzenie dokumentacji sprzedaży. Ważnymi zadaniami są również przyjmowanie dostaw oraz zarządzanie stanem magazynowym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 670 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sprzedawca w branży mięsnej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Chęci do pracy w systemie zmianowym. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez OHP
Krótki opis działalności gospodarczej: handel
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Adres: Moniuszki 20, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Polek
Nr telefonu: 15 822 75 54
E-mail: a.polek@podkarpacka.ohp.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail