Numer oferty: 336395
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: ✅kontakt telefoniczny i mailowy z organizatorami rezerwacji
✅przygotowywanie ofert, kalkulacji i umów na pobyty
✅obsługa rezerwacji, utrzymywanie dobrych relacji z gośćmi
✅koordynowanie przepływu informacji oraz dokumentów służbowych
✅odpowiadanie na bieżące potrzeby gości przebywających w ośrodku
✅obsługa kawiarni
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik obsługi hotelowej*
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 🔸ukończone 18 lat
🔸dyspozycyjność (również w weekendy)
🔸wysoka kultura osobista
🔸język angielski na poziomie komunikatywnym
🔸umiejętność zarządzania czasem
🔸dobra organizacja pracy
🔸mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży hotelarskiej
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Adres: Księdza Jana Ewangelisty Mocko 14, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Iwona Rzepiennik
E-mail: mck.skoczow@slaska.ohp.pl
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: mck.skoczow@slaska.ohp.pl (w tytule prosimy wpisywać – SPECJALISTA DS. REZERWACJI bądź złożenie dokumenty w naszym biurze (ul. Mocko 14, Skoczów)
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail