Numer oferty:  StPr/25/0388
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  600-lecia 90, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  Prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie rozliczeń między okresowych kosztów, uzgadnianie zapisów na kontach, przygotowanie rozliczeń podatkowych, udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego, udział w realizacji projektu inwestycyjnego, wspieranie bieżącej pracydziału księgowości
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  03.11.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 6 500 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista do spraw rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: księgowy
 
 
Uprawnienia:
- Znajomość pakietu MS Office.
 
 
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, sumienność w wykonywanych obowiązkach
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  "Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sochaczew" Sp. z o.o.
NIP:  8370000396
REGON:  750151340
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  600-lecia 90, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Małgorzata Połóg
Nr telefonu:  46 8629298, 46 8629200
E-mail:  kadry@pecsochaczew.pl
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  CV
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail