Numer oferty: StPr/25/10423
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
- pobiera próbki,
- wykonuje badania i pomiary w terenie: wód, ścieków, gleb, osadów, odpadów, powietrza atmosferycznego oraz wykonuje pomiary hałasu i PEM,
- prowadzi stosowne zapisy z wykonanych czynności i badań,
- sprawuje nadzór metrologiczny nad wyposażeniem pomiarowym,
- pełni gotowość na wypadek wystąpienia awarii ekologicznej,
- bierze udział w badaniach biegłości / porównaniach międzylaboratoryjnych organizowanych przez uprawnione jednostki zewnętrzne,
- prowadzi samochody osobowe w celu zapewnienia transportu pobranych próbek zgodnie z upoważnieniem,
- pełni określone funkcje zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 24.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 347,93 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- możliwość pracy zdalnej, hybrydowej (uzależnione od zajmowanego stanowiska pracy),
- możliwość rozwoju: udziału w szkoleniach, projektach, dofinansowania studiów podyplomowych,
- ruchomy czas pracy między 7-18,
- dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci,
- karta MultiSport dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych,
- dofinansowanie do biletów do kina, teatru i książek,
- wsparcie socjalne oraz niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe,
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia grupowego,
- refundacja zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
- miła atmosfera w pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe,
- znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska,
- znajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość rozporządzeń z zakresu badań określonych komponentów środowiska,
- biegła umiejętność obsługi komputera (Word, Excel),
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy,
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie
pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia
1972 r.
- prawo jazdy kategorii B,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- wykształcenie: wyższe chemia lub biologia lub ochrona środowiska lub inne w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych
lub nauk inżynieryjno-technicznych lub nauk rolniczych
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze ochrony środowiska lub badań laboratoryjnych lub w pomiarach środowiskowych,
- przeszkolenie w zakresie systemu zarządzania-norma PN-EN ISO/IEC 17025,
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- umiejętność pracy w trudnych warunkach w terenie oraz dyspozycyjność,
- uprawnienia młodszego stermotorzysty.
Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością kandydat może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. Należy wóówczas złóżyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był
mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w terenie,
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych,
- praca w terenie zgodnie z upoważnieniem do pobierania próbek.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek urzędu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Dodatkowe informacje
Kandydat, zakwalifikowany do kolejnego etapu, zostanie powiadomiony o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli kandydat nie podał adresu e-mail).
Oświadczenia należy podpisać odręcznie i wstawić datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, pracodawca zniszczy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Pracodawca nie rozpatrzy oferty, którą otrzyma po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie należy przesyłać wszystkich dokumentów, które kandydat uzna, że mogą mu pomóc w naborze. Należy przesłać, tylko te, których pracodawca wymaga lub zaleca.
Pracodawca prosi, aby kandydat zwrócł uwagę na warunki pracy, które zostały wskazane w ogłoszeniu, rzetelnie ocenić, czy odpowiada kandydatowi, taka praca.
Złożone przez kandydata dokumenty pracodawca zweryfikuje pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
INNE INFORMACJE:
Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,
wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie
etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty można składać:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP)
Kandydatki/kandydaci, którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziału w
naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów
kwalifikacyjnych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Techniki naboru:
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o formie oraz technikach i metodach
prowadzonej rekrutacji (stacjonarnie lub online).
Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie
pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia
1972 r.
- kopia prawa jazdy kat. B,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie Systemu zarządzania norma PN-EN ISO/IEC 17025,
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień stermotorzysty,
Aplikować należy do: 24 października 2025, elektronicznie przez stronę:
https://gios.elevato.net/pl/126-mlodszy-specjalista-do-spraw-pobierania-probek-wykonywania-badan-i-pomiaro
w-w-terenie-w-tym-halasu-i-pem-w-centralnym-laboratorium-badawczym-oddzial-w-szczecinie-pracowniaterenowa,
ja,280?source=1016
lub w formie papierowej na adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa z dopiskiem: 126/CLB/SZ/2025".
Możliwy również kontakt telefoniczny 22 577 50 23, 539 140 196.
Więcej o pracy na stronie urzędu:
https://www.gov.pl/web/gios/poradnik-rekrutacyjny-gios-dla-kandydata-do-pracy3
Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2025
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Główny Inspektor Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3, 02-362
Warszawa.
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gios.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru. Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane.
Wzory oświadczeń
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB
Miejsce pracy: ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
NIP: 5261650857
REGON: 000861593
Adres www: www.gios.gov.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie
pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia
1972 r.
- kopia prawa jazdy kat. B,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie Systemu zarządzania norma PN-EN ISO/IEC 17025
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień stermotorzysty.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikować należy do: 24 października 2025, elektronicznie przez stronę:
https://gios.elevato.net/pl/126-mlodszy-specjalista-do-spraw-pobierania-probek-wykonywania-badan-i-pomiaro
w-w-terenie-w-tym-halasu-i-pem-w-centralnym-laboratorium-badawczym-oddzial-w-szczecinie-pracowniaterenowa,
ja,280?source=1016
lub w formie papierowej na adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa z dopiskiem: 126/CLB/SZ/2025".
Możliwy również kontakt telefoniczny 22 577 50 23, 539 140 196.
Więcej o pracy na stronie urzędu:
https://www.gov.pl/web/gios/poradnik-rekrutacyjny-gios-dla-kandydata-do-pracy3
Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2025
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.