Numer oferty: StPr/25/10363
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zajęcia pasa drogowego,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- kontrola zgodności zajmowania pasa drogowego z wydanym zezwoleniem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- umiejętność obsługi komputera znajomość programów komputerowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- Pakiet MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie,
- Nieposzlakowana opinia,
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych
- Dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o drogach publicznych
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość topografii m. st. Warszawy
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
- Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135)
Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 20.10.2025 r. do godziny 15:30.
Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Godziny pracy: 7:30 - 15:30
Miejsce wykonywania pracy: Praca w terenie na obszarze m. st. Warszawy
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
- Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135)
Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).
Aplikacje można składać wyłącznie drogą elektroniczną w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrytacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/