Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 13 stycznia 2026 (wtorek)

Specjalista/ka ds. marketingu - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-10-10
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: FORMASTER SPÓŁKA AKCYJNA

Numer oferty: StPr/25/2524

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bilcza, 26-026 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zarządzanie projektami marketingowymi w kategorii filtracji od koncepcji po wdrożenie.Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej 360 (digital, ATL, BTL).
Koordynacja kampanii produktowych i wizerunkowych planowanie, egzekucja, optymalizacja.Współpraca z zespołami: sprzedaży, e-commerce, trade marketingu, designu i customer servic a także licznymi agencjami. Nadzór nad produkcją materiałów reklamowych (video, social media, e-mail marketing, PR).
Zarządzanie harmonogramami i budżetami projektowymi.
Monitorowanie efektywności działań i rekomendowanie usprawnień na podstawie KPI.
Analiza rynku, trendów i działań konkurencji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 10.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Zakres zadań; Zarządzanie projektami marketingowymi w kategorii filtracji od koncepcji po wdrożenie.Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej 360 (digital, ATL, BTL). Koordynacja kampanii produktowych i wizerunkowych planowanie, egzekucja, optymalizacja. Współpraca z zespołami: sprzedaży, e-commerce, trade marketingu, designu i customer servic a także licznymi agencjami. Nadzór nad produkcją materiałów reklamowych (video, social media, e-mail marketing, PR). Zarządzanie harmonogramami i budżetami projektowymi. Monitorowanie efektywności działań i rekomendowanie usprawnień na podstawie KPI.Analiza rynku, trendów i działań konkurencji.
Wymagania; Minimum 3 lat doświadczenia w marketingu lub zarządzaniu projektami. Umiejętności strategicznego planowania i prowadzenia projektów end-to-end.Znajomości narzędzi marketingowych i analitycznych. Doświadczenia we współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.Samodzielności, inicjatywy i wysokiej kultury pracy zespołowej.
Pracodawca oferuje; Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Umowę o pracę na pełny etat. Szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy. Pakiet medyczny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego. Kartę sportową na preferencyjnych warunkach. Dobrą organizację pracy i realny wpływ na rozwój produktów. Perspektywiczny i rozwojowy system wynagrodzeń. Pracę w godz. 8- 16 (możliwość pracy hybrydowej).Miejsce pracy: Bilcza (woj. Świętokrzyskie).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: FORMASTER SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 9590122245
REGON: 29067048300000
Krótki opis działalności gospodarczej: Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Fabryczna 24, 25-818 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Kontakt z pracodawcą
https://formastersa.traffit.com/public/form/a/43?uid=320c0ddbab50b018b86d1bbdd0cff8f34a656a554250597358645645443569472f30654f373442616850743763626b755732486336504d326c444a6a4f57656f
, Godziny : 8.00-15.00

opublikowano: 2025-10-10
ostatnia aktualizacja: 2025-12-19
Komentarze
Polityka Prywatności