Numer oferty: StPr/25/0698
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Nadzór i organizacja pracy Wydziału, Prowadzenie Punktu Obsługi Przedsiębiorcy, prowadzenie postępowań w sprawach roszczeń o przejęcie nieruchomości, obniżenia wartości nieruchomości w związku ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego, zamiany nieruchomości.
Godziny pracy: Poniedziałek 8:00-16:00, Wtorek-Piątek 7:00-15:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 31.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera - pakiet programów office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania pracodawcy:
1.Wykształcenie wyższe (preferowane w kierunku geodezja, gospodarka przestrzenna lub pokrewne, prawo, administracja),
2. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej
o charakterzezgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym procedurą naboru,
3. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie staż pracy na stanowiskach kierowniczych.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
1) znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, gospodarki
nieruchomościami i przepisów wykonawczych, Kodeksu cywilnego, przepisów z zakresu działalności gospodarczej, ustawy o ochronie praw lokatorów,
mieszkaniowym zasobie gminyi o zmianie Kodeksu cywilnego i przepisów wykonawczych, ustawy o planowaniui zagospodarowaniu przestrzennym,
ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostepie do informacji publicznej,
2) doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej,
3) znajomość terenu Gminy Barczewo,
4) predyspozycje osobowościowe: obowiązkowość, terminowość, rzetelność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy zespołu, wysoka kultura osobista,
odporność na stres.
Pierwsza umowa na okres próbny, docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Barczewie
NIP: 7390509553
REGON: 000527902
Adres www: www.barczewo.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Paulina Zalewska-Wójcik
Nr telefonu: 895148346 wew.13
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty należy składać do dnia: 20.10.2025 r. do godz. 16:00.
Szczegóły oferty:
https://bip.barczewo.pl/5410/ogloszenie-o-naborze-na-kierownicze-urzednicze-stanowisko-pracy-kierownik-wydzialu-gospodarki-nieruchomosciami-i-obslugi-przedsiebiorcy.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon