Numer oferty: StPr/25/0426
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjno-remontowych
prowadzonych przez Wydział, wynikających z ustawy - Prawo budowlane obejmujących m.in.:
- przygotowywanie planów, materiałów i wytycznych do postępowań przetargowych związanych z opracowaniem
dokumentacji projektowych i realizacją oraz uczestniczenie w tych procedurach i zlecaniu robót,
- przygotowywanie przedmiarów robót i opracowywanie kosztorysów inwestorskich z wykorzystaniem
programów komputerowych,
- osobiste nadzorowanie w ramach posiadanych uprawnień prawidłowości przebiegu powierzonych zadań
dotyczących robót budowlanych i prac projektowych, począwszy od podpisania umowy aż do końcowego
odbioru, a następnie do zakończenia okresu obowiązującej gwarancji,
- sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych i rozliczanie finansowe, tj. weryfikowanie kosztów
powierzonych do nadzorowania zadań dotyczących robót budowlanych i prac projektowych.
2. Przygotowywanie wniosków w sprawie aktualnie prowadzonych lub przyszłych zadań Wydziału.
3. Współdziałanie przy sporządzaniu wniosków i projektów do pozyskania środków finansowych pozabudżetowych
i zewnętrznych realizowanych przez Wydział.
4. Opracowywanie kosztorysów inwestorskich z wykorzystaniem programów kosztorysowych.
5. Prowadzenie bieżącej korespondencji i dokumentacji urzędowej wraz z przygotowywaniem pism oraz wniosków.
6. Bieżące załatwianie spraw, skarg i wniosków kierowanych do Wydziału.
7. Bieżąca praca z wykorzystaniem aplikacji komputerowych obowiązujących pracowników Urzędu.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za prawidłowość i skuteczność podejmowanych działań na zajmowanym stanowisku.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu pracy
i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4918/oferta-pracy-glowny-specjalista-w-wydziale-przygotowania-i-realizacji-inwestycji-i.pdf
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 460 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), budowlane
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 3. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo.
2. Minimum 5 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę.
3. Posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
4. Prawo jazdy kat. B.
5. Umiejętność obsługi komputera i znajomości programów typu office, w szczególności Excel.
6. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.
8. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych).
9. Nieposzlakowana opinia.
10. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność
praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku, w tym:
a) ustawa Prawo budowlane.
4. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
2. Umiejętność przygotowywanie pism urzędowych.
5. Po żądane cechy charakteru:
1. Sumienność.
2. Odpowiedzialność.
3. Komunikatywność.
4. Dobra organizacja pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta MYSŁOWICE
NIP: 2220896057
REGON: 000515810
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 317 13 19
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 8. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie
o zatrudnieniu).
4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane).
5. KwesDonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
do 21.10.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Główny specjalista w Wydziale
Przygotowania i Realizacji Inwestycji - I:
- osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach
lub
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon