Numer oferty:  StPr/25/1611
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Lotniskowa 8, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  Wspieranie kierownika ds. kluczowych klientów
    Obsługa ofert i/lub zapytań klientów.
    Realizacja zamówień klientów.
    Przyspieszanie realizacji zamówień klientów.
    Utrzymywanie harmonogramu dostaw do klientów.
    Pomoc w zakupach, koordynacja dostaw od dostawców.
    Identyfikowanie wymagań klientów dla działów zakupów i jakości.
    Dostarczanie informacji technicznych klientom.
    Tworzenie formularzy reklamacyjnych klientów.
    Dostarczanie klientom potwierdzeń dostaw w razie potrzeby.
    Monitorowanie terminowości dostaw do głównych klientów.
   
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  08.10.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia:  Firma oferuje:
 Elastyczny czas pracy
Karty Multisport
Praca w małym, entuzjastycznym, 15-osobowym zespole w Polsce
- Świetne codzienne wsparcie i know-how naszego zespołu Apollo w Wielkiej Brytanii i USA
Szkolenia na miejscu, możliwość odbycia szkolenia za granicą
Stabilność finansowa jako część Amerykańskiej Korporaji, Supply Technologies
Nowoczesne środowisko pracy w nowym obiekcie, przeprowadziliśmy się w 2022 roku
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  opiekun klienta
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
 
- wyższe (w tym licencjat)
 
 
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i w piśmie,
znajomość pakietu MS OFFICE
    Silne umiejętności negocjacyjne
    Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i polskim
     Umiejętność słuchania i zrozumienia potrzeb klienta
    Umiejętność rozwijania długotrwałych relacji
    Świadomość handlowa
    Motywacja i zdolność do pracy w ramach priorytetów ustalonych przez Twojego przełożonego
    Efektywne zarządzanie czasem, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, raportowania, planowania.
    Znajomość wszystkich produktów Microsoft
    Zaletą jest wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub logistyce
    Mile widziane wykształcenie wyższe 
 
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  APOLLO AEROSPACE COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP:  8133672441
REGON:  18084152400000
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Lotniskowa 8, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
 
Nr telefonu:  17 881 13 00
E-mail:  Barbara.Lubera@Apollo-Aerospace.com
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny:17 881 13 00
lub o wysyłanie CV na adres e-mailowy:
Barbara.Lubera@Apollo-Aerospace.com
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail