Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 7 listopada 2025 (piątek)

Specjalista ds. kluczowych klientów - Mielec, podkarpackie

Data dodania: 2025-10-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracodawca: APOLLO AEROSPACE COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1611

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lotniskowa 8, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wspieranie kierownika ds. kluczowych klientów

Obsługa ofert i/lub zapytań klientów.

Realizacja zamówień klientów.

Przyspieszanie realizacji zamówień klientów.

Utrzymywanie harmonogramu dostaw do klientów.

Pomoc w zakupach, koordynacja dostaw od dostawców.

Identyfikowanie wymagań klientów dla działów zakupów i jakości.

Dostarczanie informacji technicznych klientom.

Tworzenie formularzy reklamacyjnych klientów.

Dostarczanie klientom potwierdzeń dostaw w razie potrzeby.

Monitorowanie terminowości dostaw do głównych klientów.


Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 08.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Firma oferuje:
Elastyczny czas pracy
Karty Multisport
Praca w małym, entuzjastycznym, 15-osobowym zespole w Polsce
- Świetne codzienne wsparcie i know-how naszego zespołu Apollo w Wielkiej Brytanii i USA
Szkolenia na miejscu, możliwość odbycia szkolenia za granicą
Stabilność finansowa jako część Amerykańskiej Korporaji, Supply Technologies
Nowoczesne środowisko pracy w nowym obiekcie, przeprowadziliśmy się w 2022 roku
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i w piśmie,
znajomość pakietu MS OFFICE
Silne umiejętności negocjacyjne
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i polskim
Umiejętność słuchania i zrozumienia potrzeb klienta
Umiejętność rozwijania długotrwałych relacji
Świadomość handlowa
Motywacja i zdolność do pracy w ramach priorytetów ustalonych przez Twojego przełożonego
Efektywne zarządzanie czasem, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, raportowania, planowania.
Znajomość wszystkich produktów Microsoft
Zaletą jest wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub logistyce
Mile widziane wykształcenie wyższe

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: APOLLO AEROSPACE COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8133672441
REGON: 18084152400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lotniskowa 8, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 17 881 13 00
E-mail: Barbara.Lubera@Apollo-Aerospace.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny:17 881 13 00
lub o wysyłanie CV na adres e-mailowy:
Barbara.Lubera@Apollo-Aerospace.com
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-10-08
ostatnia aktualizacja: 2025-10-17
Komentarze
Polityka Prywatności