Numer oferty: StPr/25/0544
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: RYNEK 1, 08-445 Osieck, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej w Osiecku. Prowadzenie ewidencji radnych, sołtysów i rad sołeckich. Przygotowywanie we współpracy z pracownikami urzędu dotyczących projektów uchwał rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów. Protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań, spotkań i narad. Organizacja i koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem referendów i konsultacji społecznych oraz wyborów sołtysów i rad sołeckich w tym sporządzanie i zmiany statutów sołectw. Realizacja i obsługa spraw związanych z Funduszem Sołeckim. Prowadzenie archiwum zakładowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja
- średnie zawodowe 4-letnie
- średnie branżowe
- średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
- A/B) znajomość programów MS Office
Inne wymagania: [Godziny pracy]: pn. 09:00-17:00, wt-pt 08:00-16:00
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy Osieck
NIP: 5322042811
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: RYNEK 1, 08-445 Osieck, powiat: otwocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Grażyna Wasążnik
Nr telefonu: 25 685 70 26 wew.16
E-mail: administracja@gminaosieck.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : pn. 9-17, wt-pt 8-16