Numer oferty: StPr/25/0330
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Wydawanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego,
2.Przenoszenie aktów stanu cywilnego z papierowych ksiąg do rejestru stanu cywilnego,
3.Obsługa interesantów i przygotowywanie dokumentacji związanej z rejestracją aktów urodzeń, małżeństw i zgonów w rejestrze stanu cywilnego,
4.Rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów w rejestrach,
5.Przygotowywanie projektów wzmianek do aktów stanu cywilnego w rejestrze stanu cywilnego w szczególności dot. prostowania i uzupełnienia aktu,
6.Transkrypcja aktów zagranicznych oraz wpisywanie zagranicznych orzeczeń do aktów stanu cywilnego,
7.Nanoszenie przypisków do aktów stanu cywilnego w rejestrze stanu cywilnego,
8.Dokonywanie wszelkich czynności związanych z rejestracją zgłoszeń jubileuszy pożycia małżeńskiego i urodzin osób stuletnich.
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków i stanowiska pracy znajdują się pod adresem: https://www.umig.busko.pl/praca/24679-burmistrz-miasta-i-gminy-busko-zdroj-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-urzedzie-stanu-cywilnego-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-busku-zdroju.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 10.11.2025
Data zakończenia: 09.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność,
- umiejętność obsługi komputera znajomość programów komputerowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość przepisów: Ustawy Kpa, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks rodzinny i opiekuńczy, prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o opłacie skarbowej, rozporządzenia ministra finansów w sprawie zapłaty opłaty skarbowej,
Szczegółowe informacje dotyczące naboru i wymaganych dokumentów znajdują się pod adresem: https://www.umig.busko.pl/praca/24679-burmistrz-miasta-i-gminy-busko-zdroj-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-urzedzie-stanu-cywilnego-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-busku-zdroju.html
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju
NIP: 6551005568
REGON: 000523695
Krótki opis działalności gospodarczej: jednostka samorządu terytorialnego
Adres www: https://www.umig.busko.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Szewczyk-Drozdzowska
Nr telefonu: 41 370 5239
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dotyczące naboru i wymaganych dokumentów znajdują się pod adresem: https://www.umig.busko.pl/praca/24679-burmistrz-miasta-i-gminy-busko-zdroj-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-urzedzie-stanu-cywilnego-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-busku-zdroju.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon